לוגו ליאור שור שיווק ומסחר באינטרנט עם הכיתוב Digital Marketing Uplift

אסטרטגיה דיגיטלית מכוונת תוצאות.

רעיונות וכיוונים יש בשפע. לזקק, לדייק, להכניס לתכנית אסטרטגית אופרטיבית מנצחת, זו המומחיות שלנו.

אסטרטגיה דיגיטלית הינה נגזרת של אסטרטגיה עסקית והינה שם כולל למגוון פעילויות שמטרתם לקדם את יעדי החברה או העסק בעולמות הדיגיטל.

אנחנו פה כדי להנגיש לכם את השיטות והכלים המתקדמים ביותר ולבנות אתכם ועבורכם תכנית אסטרטגית מנצחת. ״אסטרטגיה מנצחת״  מגדירה מטרות מדויקות ואת הדרך להשיגן ביעילות מירבית ובמשאבים המתאימים.

בניית אסטרטגיה דיגיטלית

תמונת אווירה תכנון אסטרטגי

בתהליך בניית אסטרטגיה דיגיטלית אנו מובילים תהליך מקיף שבו נבנית תוכנית אסטרטגית אופרטיבית לקידום החברה בערוצים הדיגיטליים. השירות מתחיל בניתוח מעמיק של החברה, מוצריה ושירותיה, מטרותיה ויעדיה, קהלי היעד שלה והמתחרים בתחום. לאחר מכן נבנית אסטרטגיה הכוללת הגדרת מטרות ויעדים, בחירת קהלי יעד, מיצוב המותג, וטקטיקות שיווק ממוקדות להשגת היעדים בכל ערוץ דיגיטלי רלוונטי. התוצרים הסופיים כוללים מסמך אסטרטגיה דיגיטלית מקיף, תוכנית פעולה ישימה ומעשית ולוח זמנים ליישום שניבנו על פי המידות והצרכים של החברה. במדויק!

ליצירת קשר אסטרטגי

בניית אסטרטגיית תוכן

תכנון אסטרטגי - מחקר תוכן

אסטרטגיית תוכן מבטיחה שהמותג שלך ידבר במקום הנכון, בשפה הנכונה עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. במסגרת השירות אנו נמפה את הערוצים הרלוונטיים ונפתח תמהיל תוכן מתאים, שיאפשר למותג שלך לשדר את הערך שהוא מספק, כך שיגרום לאנשים לפנות לקבלת השירות או רכישת המוצר במקום ובזמן המתאים.

שנדבר על תוכן?

בניית משפכי המרה

תכנון אסטרטגי - משפך המרה Conversion Funnel

משפך המרה הוא תהליך שיווקי הדרגתי המוביל משלב החשיפה למותג ועד להמרה ללקוחות של ממש. בדיגיטל ישנן נקודות מפגש שונות ומסעי לקוח שונים עד להמרה. לדוגמה: לקוח פוטנציאלי שנחשף למודעה, לחץ עליה, נכנס לאתר, צפה במוצרים, יצא מהאתר, צפה במודעת שיווק מחדש (ללקוחות שביקרו באתר ולא רכשו), נכנס שוב ורכש. משפך המרה אפקטיבי יזהה את שלבי המשפך השונים והאפקטיביים ביותר עבור ההמרה, ויטפל שיווקית בכל שלב במשפך עד ההמרה.

טיפול במשפך ההמרה הוא חלק קריטי בשיפור אחוזי ההמרה באתר ותורם באופן ישיר לשורה התחתונה.

לטיפול במשפכי המרה

מחקר מתחרים

תכנון אסטרטגי - מחקר מתחרים

מחקר מתחרים הינו כלי אסטרטגי שנועד לבחון את זירת הפעילות העסקית, להבינה לעומק ולתכנן מהלכים עסקיים בהתאם. בעולם הדיגיטלי הוא כולל ניתוח של הנכסים הדיגיטליים של המתחרים כגון אתר האינטרנט, המדיות החברתיות, הפרסום והקידום הממומן והאורגני (למשל מיקומים בביטויי מפתח עיקריים) ועוד. המחקר מאפשר להתאים את האסטרטגיה והטקטיקה כדי להתמודד תחרותית ולחזק את המיצוב בשוק.

לדעת (כמעט) הכל

בניית דשבורד KPI ודוחות הנהלה

תכנון אסטרטגי KPI - Key Performance Indicators

KPI (מדדי ביצוע מרכזיים) הינם מדדים כמותיים שיעזרו לך לארגן, ולמדוד את היעדים, ההצלחות והמצב העסקי באופן שוטף. בתהליך הבנייה נגדיר מהם המדדים החשובים לך לצורך קבלת החלטות, אילו מדדים יתנו מידע שיאפשר פעילות אופרטיבית ומידע על פעילויות שתורמות באופן ישיר להצלחה של החברה או העסק שלך.

אם מחקר מתחרים הוא תמונת המצב של הסביבה התחרותית, דוחות הנהלה ו-KPI הם תמונת המצב של העסק שלך.  

אני רוצה למדוד ביצועים

בואו נדבר על אסטרטגיה.

בואו נדבר על אסטרטגיה.

כאן יוצרים קשר
Share by:
X
ביקורות גוגל
5.0
Star Star Star Star Star
לקריאת 12 הביקורות