לוגו ליאור שור שיווק ומסחר באינטרנט עם הכיתוב Digital Marketing Uplift

פרסום ממומן בגוגל אדס - Google Ads

להופיע בזמן הנכון, במקום הנכון לקהל הנכון.

מדוע כדאי לפרסם בגוגל אדס?

פרסום בגוגל אדס מאפשר לך להופיע במגוון הפלטפורמות של גוגל ובמאות מיליוני אתרים. להבדיל מקידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל מאפשר לעסקים להופיע בפסגת תוצאות החיפוש כמעט באופן מיידי, ובכך לייצר חשיפה, תנועה ומכירות במהירות. יתרה מכך, גוגל אדס מספקת למפרסמים שליטה מלאה על הקמפיינים שלהם, כולל יכולת לבחור מילות מפתח ספציפיות, לקהל מדויק, לנהל תקציבים ולבצע אופטימיזציה בזמן אמת.

אם יש לך אתר איקומרס, גוגל אדס מאפשרת לך לפרסם את המוצרים בפלטפורמת ה-Google Shopping תוך חיבור ישיר לקטלוג המוצרים שלך, מה שמאפשר להציג מודעות מתוחכמות הכוללות מידע מעודכן 24/7.

בשורה התחתונה, אם מחפשים אחרי המוצר או השירות שלך, המודעה שלך צריכה להופיע בראש תוצאות החיפוש!

איפה תרצו לפגוש את הלקוחות הבאים שלכם?

תמונה שמציגה חיפוש בגוגל לדוגמה ומודעה לדוגמה בהתאמה

להופיע במקומות בולטים בתוצאות החיפוש

קמפיין חיפוש (Search Campaign) הוא הסוג הנפוץ והמוכר ביותר בגוגל אדס, והוא מהווה את הליבה של פלטפורמת הפרסום. מודעות החיפוש מאפשרות למפרסמים להציג את המסר שלהם בדיוק ברגע שהגולשים מחפשים אחר מילות המפתח הרלוונטיות, ובכך לנצל את הכוונה ואת ההקשר המיידיים של החיפוש. הקמפיין מבוסס על מכרז (Auction) בזמן אמת, כאשר מיקום המודעה ורלוונטיות שלה נקבעים על ידי שילוב של הצעת המחיר של המפרסם, איכות המודעה ודירוג דף הנחיתה.

צילום מסך פרסום ברשת המדיה

רשת המדיה - תמונה, טקסט והנעה לעולה מופיעות באינטרנט ובאפליקציות

לגוגל יש מיליוני אתרים שבהם יש לה שטחי פרסום. גוגל מאפשרת לכל מפרסם להציג מודעות באנרים גרפיים המוצגות באתרים שונים ברשת המדיה של גוגל. סוג קמפיין מתאים למטרות של מוּדעוּת מותגית, הנעה לפעולה או חשיפה למוצרים חדשים בפני קהלים רחבים יותר, או לפרסום חוזר / שיווק מחדש / Remarketing ללקוחות. 

המודעות יכולות להופיע במגוון אתרים ואפליקציות, כמו גם בזמן צפיה בסרטונים ב-Youtube, או בזמן שקהל היעד בודק אימיילים ב-Gmail. 

צילום מסך פרסום בגוגל שופינג

להופיע עם מודעות מכירה בגוגל שופינג

פרסום בגוגל שופינג מתבצע באמצעות קמפיין קניות (Shopping Campaign) הוא סוג ייחודי של קמפיין בגוגל אדס, המיועד בעיקר לחנויות מקוונות וקמעונאים המעוניינים לקדם מוצרים ספציפיים. המודעות בקמפיין הקניות מכילות מידע מפורט על המוצר, כולל תמונה, מחיר, שם המותג וקישור לדף המוצר באתר של המפרסם. המידע נשאב ממרכז המוצרים של גוגל (Google Merchant Center), אליו המפרסמים מחברים את קטלוג המוצרים שלהם.


גוגל משתמשת באלגוריתמים של AI כדי להתאים את המוצרים למילות החיפוש הרלוונטיות, על בסיס המידע שסופק בקטלוג. הודות לכך, המודעות מוצגות בפני לקוחות פוטנציאליים המחפשים את המוצרים או דומים להם. קמפיין הקניות מאפשר להגדיל משמעותית את החשיפה והמכירות של מוצרים ספציפיים.

צילום מסך פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב שמגביר מודעות ומייצר תנועה והמרות

קמפיין וידאו (Video Campaign) בגוגל אדס מאפשר למפרסמים לקדם את העסק שלהם באמצעות מודעות וידאו ממוקדות המוצגות בעיקר ביוטיוב, הפלטפורמה הפופולרית ביותר לשיתוף סרטונים. קמפיין הווידאו מתאים לקשת רחבה של מטרות שיווקיות, החל מהגברת המודעות למותג, דרך הצגת מוצרים ושירותים, ועד לעידוד פעולות ספציפיות כמו הרשמה או רכישה.


קמפיין הווידאו של גוגל אדס מציע מספר פורמטים של מודעות, כאשר הנפוצים שבהם הם מודעות חסות (Skippable In-Stream Ads) ומודעות בלתי ניתנות לדילוג (Non-Skippable In-Stream Ads). המפרסמים יכולים לבחור את הפורמט המתאים ביותר על סמך יעדי הקמפיין, תקציב ואורך הסרטון הפרסומי. כמו כן, גוגל אדס מספקת כלים מתקדמים למיקוד קהלים, כך שהמודעות יוצגו בפני המשתמשים הרלוונטיים ביותר, תוך ניצול היעיל של תקציב הפרסום. עם מדידה מקיפה של נתוני צפייה ומעורבות, קמפיין הווידאו מאפשר למפרסמים לעקוב אחר הביצועים ולבצע התאמות לאורך זמן, במטרה למקסם את ההשפעה והתשואה על ההשקעה.

צילום מסך פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב שמגביר מודעות ומייצר תנועה והמרות

קמפיין וידאו (Video Campaign) בגוגל אדס מאפשר למפרסמים לקדם את העסק שלהם באמצעות מודעות וידאו ממוקדות המוצגות בעיקר ביוטיוב, הפלטפורמה הפופולרית ביותר לשיתוף סרטונים. קמפיין הווידאו מתאים לקשת רחבה של מטרות שיווקיות, החל מהגברת המודעות למותג, דרך הצגת מוצרים ושירותים, ועד לעידוד פעולות ספציפיות כמו הרשמה או רכישה.


קמפיין הווידאו של גוגל אדס מציע מספר פורמטים של מודעות, כאשר הנפוצים שבהם הם מודעות חסות (Skippable In-Stream Ads) ומודעות בלתי ניתנות לדילוג (Non-Skippable In-Stream Ads). המפרסמים יכולים לבחור את הפורמט המתאים ביותר על סמך יעדי הקמפיין, תקציב ואורך הסרטון הפרסומי. כמו כן, גוגל אדס מספקת כלים מתקדמים למיקוד קהלים, כך שהמודעות יוצגו בפני המשתמשים הרלוונטיים ביותר, תוך ניצול היעיל של תקציב הפרסום. עם מדידה מקיפה של נתוני צפייה ומעורבות, קמפיין הווידאו מאפשר למפרסמים לעקוב אחר הביצועים ולבצע התאמות לאורך זמן, במטרה למקסם את ההשפעה והתשואה על ההשקעה.

צילום מסך פרסום בגוגל שופינג

להופיע עם מודעות מכירה בגוגל שופינג

פרסום בגוגל שופינג מתבצע באמצעות קמפיין קניות (Shopping Campaign) הוא סוג ייחודי של קמפיין בגוגל אדס, המיועד בעיקר לחנויות מקוונות וקמעונאים המעוניינים לקדם מוצרים ספציפיים. המודעות בקמפיין הקניות מכילות מידע מפורט על המוצר, כולל תמונה, מחיר, שם המותג וקישור לדף המוצר באתר של המפרסם. המידע נשאב ממרכז המוצרים של גוגל (Google Merchant Center), אליו המפרסמים מחברים את קטלוג המוצרים שלהם.


גוגל משתמשת באלגוריתמים של AI כדי להתאים את המוצרים למילות החיפוש הרלוונטיות, על בסיס המידע שסופק בקטלוג. הודות לכך, המודעות מוצגות בפני לקוחות פוטנציאליים המחפשים את המוצרים או דומים להם. קמפיין הקניות מאפשר להגדיל משמעותית את החשיפה והמכירות של מוצרים ספציפיים.

צילום מסך פרסום ברשת המדיה

רשת המדיה - תמונה, טקסט והנעה לעולה מופיעות באינטרנט ובאפליקציות

לגוגל יש מיליוני אתרים שבהם יש לה שטחי פרסום. גוגל מאפשרת לכל מפרסם להציג מודעות באנרים גרפיים המוצגות באתרים שונים ברשת המדיה של גוגל. סוג קמפיין מתאים למטרות של מוּדעוּת מותגית, הנעה לפעולה או חשיפה למוצרים חדשים בפני קהלים רחבים יותר, או לפרסום חוזר / שיווק מחדש / Remarketing ללקוחות. 

המודעות יכולות להופיע במגוון אתרים ואפליקציות, כמו גם בזמן צפיה בסרטונים ב-Youtube, או בזמן שקהל היעד בודק אימיילים ב-Gmail. 

תמונה שמציגה חיפוש בגוגל לדוגמה ומודעה לדוגמה בהתאמה

להופיע במקומות בולטים בתוצאות החיפוש

קמפיין חיפוש (Search Campaign) הוא הסוג הנפוץ והמוכר ביותר בגוגל אדס, והוא מהווה את הליבה של פלטפורמת הפרסום. מודעות החיפוש מאפשרות למפרסמים להציג את המסר שלהם בדיוק ברגע שהגולשים מחפשים אחר מילות המפתח הרלוונטיות, ובכך לנצל את הכוונה ואת ההקשר המיידיים של החיפוש. הקמפיין מבוסס על מכרז (Auction) בזמן אמת, כאשר מיקום המודעה ורלוונטיות שלה נקבעים על ידי שילוב של הצעת המחיר של המפרסם, איכות המודעה ודירוג דף הנחיתה.

ליאור שור גוגל פרטנר

אנו מוסמכים כ-Google Partner, מה שמבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של מומחיות ומקצועיות. הסמכה זו מעידה על עומק הידע והניסיון שלנו, הנגישות שלנו לכלים ולמשאבים המתקדמים ביותר של גוגל, והיכולת לספק פתרונות חדשניים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל עסק. בנוסף, כסוכנות מוסמכת Google Partner אנו מחויבים לעמוד בדרישות מחמירות של ביצועים ונפח פרסום, מה שמעיד על יכולתנו לנהל בהצלחה קמפיינים רחבי היקף ולהשיג תוצאות מוכחות עבור מגוון רחב של לקוחות.

שאלות נפוצות ששואלים אותנו על פרסום בגוגל:

  • ?מהו שירות ניהול גוגל אדס ולמה הוא נחוץ

    שירות ניהול גוגל אדס עוזר לעסק שלך להגיע לקהל יעד רחב דרך פרסום ממומן במנוע החיפוש של גוגל ובאתרים השותפים. זה מאפשר לך להגדיל את התנועה לאתר, להגדיל את המכירות ולשפר את החשיפה למותג שלך.

  • כיצד שירות הניהול שלכם שונה מאחרים?

    אנו מציעים שירות מותאם אישית המשלב ניסיון של מעל 25 שנים באסטרטגיה ושיווק ו-כ-12 שנים בעולמות האיקומרס והשיווק הדיגיטלי. אנחנו בעלי ידע מעמיק בכלים טכנולוגיים, פלטפורמות פרסום כגון גוגל אדס ומקבלים החלטות על בסיס נתונים ותוצאות בפועל. אנו מתמקדים במטרות העסק שלך ומבטיחים החזר השקעה מקסימלי.

  • כמה זמן לוקח לראות תוצאות מקמפיין גוגל אדס?

    זמן התוצאות משתנה בהתאם למטרות הקמפיין, התחרות בשוק והתקציב שהוקצה. בדרך כלל, ניתן לראות תוצאות ראשוניות בתוך מספר שבועות, אך תוצאות אופטימליות יתקבלו לאחר מספר חודשי אופטימיזציה.

  • מהו התקציב המינימלי הנדרש להתחלת קמפיין גוגל אדס?

    התקציב המינימלי להתחלת קמפיין בגוגל אדס יכול להשתנות בהתאם למטרות הקמפיין והתחרות בתחום שלך, אך לרוב מומלץ להתחיל עם תקציב של לפחות ₪50-₪100  ליום כדי לראות תוצאות ראשוניות ולהבין כיצד הקמפיין מתפקד. בכל מקרה תקציב זה נקבע רק לאחר מחקר ראשוני. 

  • כיצד אתם מגדירים ומנהלים את מילות המפתח בקמפיין?

    אנו מבצעים מחקר מילות מפתח מקיף לזיהוי המילים והביטויים הרלוונטיים ביותר לקהל היעד שלך. אנו מגדירים את מילות המפתח בקמפיין ומבצעים אופטימיזציה מתמדת כדי לשפר את הביצועים ולהפחית עלויות.

  • כיצד אתם עוקבים אחר ביצועי הקמפיין?

    אנו משתמשים בכלים מתקדמים למעקב אחר ביצועי הקמפיין, כולל Google Analytics, Google Ads ו-Data Studio. דוחות מפורטים נשלחים באופן קבוע עם תובנות והמלצות לשיפור.


  • האם אני יכול/ה לראות את הפרסום שלי בזמן אמת?

    כן, נוכל לספק לך גישה לפלטפורמת גוגל אדס כדי שתוכל לצפות בפרסומות שלך ובביצועי הקמפיין בזמן אמת. אנו מציעים גם דוחות מותאמים אישית כך שתוכל לעקוב אחרי התקדמות הקמפיין.

  • מה יקרה עם המודעות שלי אם אחליט להפסיק את השירות?

    אנחנו עובדים על בסיס רצון הדדי בלבד. אנחנו מקפידים שכל החשבונות והנכסים של הלקוחות שלנו יהיו בבעלות הלקוחות ותמיד אפשר לעצור מודעות באופן מיידי ואת ההתקשרות בינינו בד״כ בהתראה של 30 ימים. אנחנו נסייע לכם לקבל גישה ושליטה על כל הנכסים הדיגטליים שבבעלותכם. באהבה. 

אנחנו מציעים שירותי ניהול גוגל אדס מהשלב הראשון ועד התוצאה הסופית. התהליך כולל את שלב התכנון, המחקר וקביעת האסטרטגיה, מחקר מילות מפתח, הקמת תשתיות פרסום וחיבור (גוגל אנליטיקס 4, Google Merchant, מעקב המרות ועוד), יצירת מודעות מושכות ועבודה אל מול צוות קריאייטיב, ניהול ואופטימיזציה שוטפת, ודיווח מפורט על ביצועי הקמפיינים.

איך עובד השירות שלנו?

ניתוח ודיווח על ביצועים

הדוחות המפורטים שלנו כוללים ניתוח מעמיק של נתוני הביצועים, מספקים תובנות והמלצות לשיפור הקמפיין ולהשגת תוצאות מיטביות, כל זאת כדי להבטיח הבנה והצלחה מלאה.

ניהול תקציב ואופטימיזציה שוטפת

אנחנו עוקבים באופן שוטף אחר ביצועי הקמפיין, מנהלים את התקציב ומתאימים הצעות מחיר כדי לשפר ביצועים ולהשיג את התמורה הטובה ביותר להשקעה שלך.

כתיבה ויצירת מודעות

הצוות שלנו יוצר מודעות מושכות ומשכנעות המותאמות לקהל היעד, מניעות לפעולה ומשפרות את שיעור ההמרה באמצעות בדיקות A/B מקיפות ואופטימיזציה מתמדת.

מחקר מילות מפתח

אנו מזהים מילות מפתח מדויקות ומבצעים ניתוח תחרותי כדי להבטיח חשיפה מקסימלית, תוך שמירה על תקציב אופטימלי וקבלת תוצאות מרשימות עבור הקמפיין שלך.

לקוחות גוגל אדס שלנו אוהבים אותנו כי...

אנחנו מקפידים לשמור על תקשורת פתוחה ושקופה עם הלקוחות, מסבירים את התהליכים ומספקים דוחות מפורטים על ביצועי הקמפיינים, מה שמחזק את האמון והביטחון בנו. מה שלא עובד משפרים, ובמקרים נדירים שבהם דברים לא עובדים כמו שהיינו רוצים, אנחנו יודעים להיפרד בהוגנות ובצורה מכובדת וראויה. 

אנו מביאים איתנו ניסיון רחב וידע מעמיק בשיווק ואסטרטגיה, בשיווק דיגיטלי ובניהול קמפיינים בגוגל אדס, מה שמבטיח תוצאות מרשימות ומשפר את החשיפה והביצועים של העסק שלהם.



 היחס שלנו לכל לקוח/ה מותאם אישית לאסטרטגיית הפרסום בגוגל אדס, לצרכים ולמטרות הספציפיות של הלקוח/ה, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה ולתוצאות מוצלחות.

נשמע מצוין, נכון? בואו נשוחח ונבדוק כיצד פרסום בגוגל אדס יכול לקדם את העסק שלך.

Share by:
X
ביקורות גוגל
5.0
Star Star Star Star Star
לקריאת 12 הביקורות