עם ניסיון בהנחיית עשרות קורסים במגוון פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל (קידום ממומן בגוגל אדס וקידום אורגני), לינקדאין, ליאור מביא לשולחן שילוב ייחודי של ידע תיאורטי וניסיון מעשי. ההרצאות שלו מעניקות לארגונים כלים פרקטיים וחדשניים לשיפור הביצועים השיווקיים, תוך שילוב של תובנות אקדמיות עם שיטות עבודה מוכחות מהשטח.
העולם הדיגיטלי משתנה במהירות וההנהלה הבכירה נדרשת להוביל את הארגון בעידן שבו הטכנולוגיה, המידע והבינה המלאכותית מכתיבים את הקצב. בהרצאה זו נסקור את המגמות העדכניות ביותר בשיווק דיגיטלי, נדון בהשפעות השוק ונבחן את הכלים והאסטרטגיות שנחוצים להצלחה במציאות המשתנה. ההרצאה תספק תובנות אסטרטגיות ברמה הגבוהה ביותר ותציג את התמונה הכוללת של השיווק הדיגיטלי כיום ובעתיד הקרוב.
משך ההרצאה: 2-3 שעות
קהל יעד: מנהלים בכירים, מנכ"לים, סמנכ"לים, חברי דירקטוריון, ואנשי הנהלה אחרים האחראים על פיתוח אסטרטגי וקבלת החלטות בארגון.
תוכן ההרצאה:
1. המפה הדיגיטלית: איך השיווק הדיגיטלי משנה את כללי המשחק:
2. מגמות עתידיות בשיווק דיגיטלי
3. אסטרטגיות דיגיטליות להנהלה בכירה
4. מודלים של צמיחה דיגיטלית: Case Studies והצלחות
בעידן שבו השיווק הדיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית, מנהלי ביניים הם אלו שמביאים את האסטרטגיה לחיים ומובילים את הביצוע היומיומי. בהרצאה זו נסקור את הכלים והאסטרטגיות החשובים ביותר שמנהלי ביניים צריכים להכיר, כדי להוביל את הקמפיינים הדיגיטליים להצלחה. נלמד כיצד לתכנן, לנהל ולמדוד קמפיינים דיגיטליים אפקטיביים, עם דגש על פרקטיקות עבודה שוטפות.
משך ההרצאה: 2-3 שעות
קהל יעד: מנהלי שיווק בדרגי ביניים, מנהלי מוצר, מנהלי פרסום, וצוותי שיווק דיגיטלי שמעוניינים להעמיק את הידע שלהם ולשפר את הביצועים הדיגיטליים בארגון.
תוכן ההרצאה:
1. מבוא לשיווק דיגיטלי:
2. יסודות הפרסום הממומן בגוגל אדס ופייסבוק.
3. קידום אורגני (SEO) ותוכן איכותי:
4. אוטומציות שיווקיות ואנליטיקה:
5. מדידת הצלחה של קמפיינים דיגיטליים באמצעות KPI's.
בעידן שבו הטכנולוגיה והמידע מכתיבים את קצב השינויים, הנהלה בכירה נדרשת לא רק להסתגל אלא להוביל את הארגון קדימה. בהרצאה זו, נבחן את העקרונות המרכזיים בבניית אסטרטגיה עסקית אפקטיבית בעידן הדיגיטלי. נעמיק במגמות המרכזיות שמעצבות את השוק, ננתח את השפעת הבינה המלאכותית והנתונים על קבלת החלטות, ונציג כלים ושיטות שיסייעו להנהלה לנווט בהצלחה בעידן הדיגיטלי.
משך ההרצאה: 2-3 שעות
קהל יעד: מנהלים בכירים, מנכ"לים, סמנכ"לים, חברי דירקטוריון, ואנשי הנהלה אחרים האחראים על פיתוח אסטרטגי וקבלת החלטות בארגון.
תוכן ההרצאה:
1. המפה הדיגיטלית: השפעת הדיגיטל על האסטרטגיה העסקית
2. ניתוח המגמות הצפויות לעצב את פני השוק בשנים הקרובות.
3. עקרונות פיתוח אסטרטגיה עסקית המשולבת עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
4. מודלים עסקיים מבוססי דיגיטל: מקרי בוחן והצלחות
המעבר לעולם האיקומרס מצריך יותר מאשר פתיחת חנות מקוונת. מדובר בתהליך אסטרטגי הכולל הבנה מעמיקה של המונחים, הכלים והטכנולוגיות הנדרשות לניהול מוצלח של פעילות מסחר מקוון. בהרצאה זו, נסקור את המפתחות להצלחה באיקומרס, נעמיק במונחים המרכזיים, נבחן את הכלים החיוניים ונציג אסטרטגיות שיעזרו לארגונים להיכנס לעולם האיקומרס בצורה חלקה ומוצלחת.
משך ההרצאה: 2-3 שעות
קהל יעד: בעלי עסקים, מנהלים בכירים, אנשי שיווק, ומקבלי החלטות בארגונים בעלי ערוצי מכירה באופליין, המעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס.
תוכן ההרצאה:
1. הבנת עולם האיקומרס: מפת דרכים לכניסה מוצלחת
2. תשתיות וטכנולוגיות: מה נדרש להקמת חנות איקומרס מצליחה
3. אסטרטגיות שיווק לאיקומרס: איך להגיע ללקוחות ולהמיר אותם לרוכשים
4. ניהול הפעילות היומיומית באיקומרס: כלים ואסטרטגיות להצלחה
5. עתיד האיקומרס: מגמות וטכנולוגיות שישפיעו על התחום
תיאור הקורס:
הקורס מקנה למשתתפים הבנה מעמיקה בעולם השיווק הדיגיטלי, תוך התמקדות ביסודות ובכלים הקריטיים להצלחה בעידן הדיגיטלי. נלמד את עקרונות השיווק באינטרנט, נסקור אסטרטגיות פרסום אפקטיביות, ונבחן את החשיבות של נוכחות אורגנית ושל פרסום ממומן. הקורס מעניק כלים מעשיים ליישום מיידי, ומתאים לכל מי שמעוניין לשדרג את כישוריו ולהוביל קמפיינים דיגיטליים בהצלחה.
קהל יעד:
מנהלי שיווק, אנשי פרסום, בעלי עסקים, וכל מי שמעוניין להבין וליישם שיווק דיגיטלי אפקטיבי בעסק או בארגון.
מספר מפגשים:
תוכן המפגשים:
מיומנויות נלמדות:
תיאור הקורס:
הקורס נועד להעמיק את הידע והמיומנויות של המשתתפים בפרסום מתקדם בפייסבוק ואינסטגרם, הפלטפורמות החברתיות המובילות כיום. במהלכו נלמד איך לבנות קמפיינים מתקדמים שמגיעים לקהל היעד המדויק, איך לנתח ביצועים ולהשיג את התוצאות המיטביות, וכן איך למנף את כלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק ואינסטגרם כדי ליצור מעורבות גבוהה ולהגביר את ההמרות.
קהל יעד:
מספר מפגשים:
תוכן המפגשים:
מיומנויות נלמדות:
תיאור הקורס:
קורס אוטומציות לאתרי איקומרס מציע למשתתפים את הכלים והידע הדרושים להטמעה וניהול של אוטומציות שיווקיות לאתרי איקומרס. נלמד כיצד לבנות תהליכי אוטומציה שמגבירים את ההמרות, משפרים את חווית הלקוח ומייעלים את התפעול השוטף של החנות המקוונת. במהלך הקורס נסקור את הכלים המובילים בתחום ונלמד כיצד להשתמש בהם בצורה מיטבית להשגת תוצאות מקסימליות ונבנה בפועל אוטומציות שישרתו את אתר האיקומרס של המשתתפים.
קהל יעד:
בעלי חנויות איקומרס, מנהלי איקומרס, ואנשי טכנולוגיה המעוניינים לשפר את תהליכי השיווק והניהול באיקומרס.
מספר מפגשים:
תוכן המפגשים:
מפגש 1: מבוא לאוטומציות שיווקיות, זיהוי נקודות קריטיות במסע הלקוח ויצירת רשימת אוטומציות בסיסית המותאמת לאתר.
מפגש 2: פיתוח תהליכי אוטומציה מותאמים אישית והרחבת רשימת האוטומציות לסגמנטי לקוחות שונים ולתהליכי upsell ו-cross-sell.
מפגש 3: יצירת קמפיינים אוטומטיים בדוא"ל, התאמת רשימת האוטומציות לתהליכי דיוור שונים, ושיפור המרות באמצעות מדידה ואופטימיזציה.
מפגש 4: אינטגרציה של אוטומציות עם כלי אנליטיקה, ניהול ועדכון רשימת האוטומציות בהתאם לנתוני ביצועים והתנהגות לקוחות.
מפגש 5: תחזוקה ושיפור מתמיד של האוטומציות, עדכון רשימת האוטומציות בהתאם לשינויים בשוק ולמשוב לקוחות.
מיומנויות נלמדות:
פלאשי היא המערכת המובילה בישראל לניהול אוטומציות שיווקיות לאתרי איקומרס, המאפשרת לחנויות מקוונות לנהל קמפיינים שיווקיים מדויקים ומותאמים אישית. הסדנה הממוקדת באסטרטגיית Hands-On תעניק למשתתפים היכרות מעמיקה עם הכלים המרכזיים של פלאשי, כולל היכולת ליצור ולהפעיל אוטומציות שיווקיות, קמפיינים מסוגים שונים ולבצע אופטימיזציה. פלאשי מציעה תמיכה מלאה בעברית ואינטגרציות קלות למגוון פלטפורמות איקומרס, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית לאתרים בישראל.
קהל יעד:
מנהלי שיווק דיגיטלי, אנשי איקומרס, ואנשי טכנולוגיה המעוניינים לשפר את ביצועי השיווק ושיעורי ההמרה והמכירות באתרים שלהם בעזרת מערכת פלאשי.
משך הסדנה:
סדנה בת יום אחד (6 שעות אקדמיות).
תוכן הסדנה:
היכרות עם המערכת (שעה וחצי)
יצירת קמפיין דוא״ל (שעה)
יצירת קמפיין SMS (חצי שעה)
יצירת אוטומציות מותאמות (שעתיים וחצי)
סיכום (חצי שעה)
מיומנויות נלמדות:
תיאור הקורס:
קורס זה נועד להקנות למשתתפים את הידע והמיומנויות הדרושים לניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס, עם דגש מיוחד על קידום אתרי איקומרס. החל מהבנת היסודות של גוגל אדס, דרך מחקר מילות מפתח מותאם לאתרי מסחר מקוון, ועד לניהול מתקדם של קמפיינים עם דגש על מעקב המרות ושימוש בגוגל Merchant Center. הקורס משלב תיאוריה ופרקטיקה כדי להבטיח שהמשתתפים יוכלו ליישם את מה שלמדו ולראות תוצאות אמיתיות בקידום החנויות המקוונות שלהם.
קהל יעד: מנהלי שיווק דיגיטלי, בעלי חנויות איקומרס, אנשי פרסום וכל מי שמעוניין להתמקצע בקידום ממומן בגוגל אדס ולהביא לתוצאות משופרות בקמפיינים של חנויות מקוונות.
מספר מפגשים: 5 מפגשים (4 שעות אקדמיות כל מפגש), סה״כ 20 שעות.
תוכן המפגשים:
מפגש 1: מבוא לגוגל אדס ובניית קמפיינים בסיסיים לאתרי איקומרס
מפגש 2: מחקר מילות מפתח לאיקומרס ואופטימיזציה של קמפיינים
מפגש 3: מעקב המרות לאיקומרס ושימוש במעקב אחר ביצועים
הגדרת מעקב המרות ייעודי לחנויות מקוונות: איך למדוד את הצלחת הקמפיינים על ידי מעקב אחר רכישות, עגלות נטושות, ופעולות נוספות באתר.
הטמעת קודי מעקב לאתר וניטור פעולות כמו הוספת מוצרים לעגלה, השלמת רכישות והירשמות למועדון לקוחות.
ניתוח דוחות ביצועים והבנה איך להשתמש במידע לשיפור מתמיד של קמפיינים לאתרי איקומרס.
מפגש 4: גוגל Merchant Center וקמפיינים לרשת השופינג
מפגש 5: ניהול מתקדם ואופטימיזציה של קמפיינים לאיקומרס
מיומנויות נלמדות:
• ניהול ובניית קמפיינים ממומנים בגוגל אדס המותאמים לאתרי איקומרס
• ביצוע מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה לקמפיינים לקידום מוצרים
• הטמעת מעקב המרות וניטור פעולות באתרי איקומרס לשיפור הביצועים
• שימוש ב-Google Merchant Center לניהול קמפיינים לשופינג ושיפור מכירות
• אופטימיזציה מתמשכת ושיפור ביצועים על בסיס נתוני קמפיינים ומכירות
* הערה: ניתן לבצע התאמות בהתאם לצורכי הארגון.
יש צורך בהרצאה או בקורס מותאם לארגון?