לוגו ליאור שור שיווק ומסחר באינטרנט עם הכיתוב Digital Marketing Uplift

הרצאות וקורסים בשיווק דיגיטלי, אסטרטגיה ואיקומרס

מבוססי תיאוריה, פרקטיקה
ומה שביניהן.

גוגל אדס רשת רשת המדיה

הרצאות בתחומי השיווק הדיגיטלי מועברות על ידי ליאור שור, מרצה מנוסה ומומחה בשיווק, אסטרטגיה ואיקומרס. ליאור בעל רקע אקדמי מוצק הכולל תואר MBA עם התמחות בשיווק ותזה מעמיקה בנושא נטישת עגלות באתרי איקומרס.

עם ניסיון בהנחיית עשרות קורסים במגוון פלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל (קידום ממומן בגוגל אדס וקידום אורגני), לינקדאין, ליאור מביא לשולחן שילוב ייחודי של ידע תיאורטי וניסיון מעשי. ההרצאות שלו מעניקות לארגונים כלים פרקטיים וחדשניים לשיפור הביצועים השיווקיים, תוך שילוב של תובנות אקדמיות עם שיטות עבודה מוכחות מהשטח.

הרצאה של ליאור שור בנושא שיווק בדיגיטל ואיקומרס
  • שיווק דיגיטלי למנהלים

    העולם הדיגיטלי משתנה במהירות וההנהלה הבכירה נדרשת להוביל את הארגון בעידן שבו הטכנולוגיה, המידע והבינה המלאכותית מכתיבים את הקצב. בהרצאה זו נסקור את המגמות העדכניות ביותר בשיווק דיגיטלי, נדון בהשפעות השוק ונבחן את הכלים והאסטרטגיות שנחוצים להצלחה במציאות המשתנה. ההרצאה תספק תובנות אסטרטגיות ברמה הגבוהה ביותר ותציג את התמונה הכוללת של השיווק הדיגיטלי כיום ובעתיד הקרוב.


    משך ההרצאה: 2-3 שעות


    קהל יעד: מנהלים בכירים, מנכ"לים, סמנכ"לים, חברי דירקטוריון, ואנשי הנהלה אחרים האחראים על פיתוח אסטרטגי וקבלת החלטות בארגון.



    תוכן ההרצאה:

    1. המפה הדיגיטלית: איך השיווק הדיגיטלי משנה את כללי המשחק:

    • מבט כולל על השינויים הדרמטיים שהתרחשו בשוק הדיגיטלי בשנים האחרונות.
    • הבנת השפעת הטכנולוגיות החדשות על מודלים עסקיים והזדמנויות בשוק.
    • מהפכת הבינה המלאכותית והשלכותיה על שיווק דיגיטלי.

    2. מגמות עתידיות בשיווק דיגיטלי

    • מגמות מרכזיות שצפויות לעצב את פני השוק בשנים הקרובות.
    • כיצד להיערך למהפכות בשוק כמו מעבר לשיווק מבוסס בינה מלאכותית (AI-driven marketing).

    3. אסטרטגיות דיגיטליות להנהלה בכירה

    • איך לפתח אסטרטגיה דיגיטלית שמותאמת לצרכים וליעדים של הארגון.
    • קביעת מטרות ו-KPI's לשיווק דיגיטלי ברמה אסטרטגית.
    • דוגמאות למודלים עסקיים מבוססי דיגיטל ואיך הם יכולים להשתלב באסטרטגיה הארגונית.

    4. מודלים של צמיחה דיגיטלית: Case Studies והצלחות

    • הצגת מקרי בוחן של חברות שהובילו צמיחה משמעותית באמצעות שיווק דיגיטלי.
    • תובנות ממודלים מוצלחים ומהם הלקחים שניתן ליישם בארגון.
    • איך לזהות ולהשתמש בהזדמנויות לצמיחה דיגיטלית מתמשכת.


    להורדת גרסת PDF
  • שיווק דיגיטלי פרקטי

    בעידן שבו השיווק הדיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה העסקית, מנהלי ביניים הם אלו שמביאים את האסטרטגיה לחיים ומובילים את הביצוע היומיומי. בהרצאה זו נסקור את הכלים והאסטרטגיות החשובים ביותר שמנהלי ביניים צריכים להכיר, כדי להוביל את הקמפיינים הדיגיטליים להצלחה. נלמד כיצד לתכנן, לנהל ולמדוד קמפיינים דיגיטליים אפקטיביים, עם דגש על פרקטיקות עבודה שוטפות.


    משך ההרצאה:  2-3 שעות

    קהל יעד: מנהלי שיווק בדרגי ביניים, מנהלי מוצר, מנהלי פרסום, וצוותי שיווק דיגיטלי שמעוניינים להעמיק את הידע שלהם ולשפר את הביצועים הדיגיטליים בארגון.


    תוכן ההרצאה:

    1. מבוא לשיווק דיגיטלי:

    • הבנת חשיבות השיווק הדיגיטלי לעסקים בעידן הנוכחי.
    • סקירה של הפלטפורמות המרכזיות בשיווק דיגיטלי: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין.
    • איך השיווק הדיגיטלי משתלב עם מטרות הארגון.

    2. יסודות הפרסום הממומן בגוגל אדס ופייסבוק.

    • מה לצפות מכל פלטפורמה
    • איך להתנהל עם סוכנות פרסום
    • דגשים להצלחה בקמפיינים ממומנים

    3. קידום אורגני (SEO) ותוכן איכותי:

    • יסודות ה-SEO: איך לשפר את הנראות האורגנית של האתר במנועי חיפוש.
    • כתיבת תוכן שיווקי שמדורג גבוה ומביא תוצאות.
    • השימוש בבינה מלאכותית לשיפור האופטימיזציה והתוכן.

    4. אוטומציות שיווקיות ואנליטיקה:

    • איך להשתמש באוטומציות כדי לייעל תהליכי שיווק ולחסוך זמן.
    • שילוב אוטומציות במערך השיווק והשירות לשיפור חווית הלקוח.

    5. מדידת הצלחה של קמפיינים דיגיטליים באמצעות KPI's.

    • מהם KPI's ולמה הם חשובים כל כך?
    • בחירת KPI's מתאימים למטרות הארגון
    • דוגמאות ל-KPI's מרכזיים בשיווק דיגיטלי
    להורדת גרסת PDF
  • אסטרטגיה עסקית בעידן הדיגיטל: ניווט וצמיחה במציאות המשתנה

    בעידן שבו הטכנולוגיה והמידע מכתיבים את קצב השינויים, הנהלה בכירה נדרשת לא רק להסתגל אלא להוביל את הארגון קדימה. בהרצאה זו, נבחן את העקרונות המרכזיים בבניית אסטרטגיה עסקית אפקטיבית בעידן הדיגיטלי. נעמיק במגמות המרכזיות שמעצבות את השוק, ננתח את השפעת הבינה המלאכותית והנתונים על קבלת החלטות, ונציג כלים ושיטות שיסייעו להנהלה לנווט בהצלחה בעידן הדיגיטלי.


    משך ההרצאה: 2-3 שעות


    קהל יעד: מנהלים בכירים, מנכ"לים, סמנכ"לים, חברי דירקטוריון, ואנשי הנהלה אחרים האחראים על פיתוח אסטרטגי וקבלת החלטות בארגון.


    תוכן ההרצאה:

    1. המפה הדיגיטלית: השפעת הדיגיטל על האסטרטגיה העסקית

    • מבט כולל על השינויים המהותיים שהתרחשו בשוק הגלובלי בעקבות הדיגיטליזציה.
    • הבנת השפעת הטכנולוגיות החדשות על מבנה הארגון ומודלים עסקיים.
    • מהפכת הבינה המלאכותית והשפעתה על פיתוח אסטרטגיה עסקית.
    • מגמות עתידיות בעידן הדיגיטלי

    2. ניתוח המגמות הצפויות לעצב את פני השוק בשנים הקרובות.

    • זיהוי הזדמנויות ואתגרים בשוק הדיגיטלי המשתנה.
    • איך להיערך לאתגרים של השוק הדיגיטלי החדש ולהפוך אותם למנוף לצמיחה.
    • בניית אסטרטגיה עסקית מותאמת לעידן הדיגיטל

    3. עקרונות פיתוח אסטרטגיה עסקית המשולבת עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

    • קביעת יעדים עסקיים מבוססי נתונים ו-KPI's אפקטיביים.
    • איך לשלב כלים דיגיטליים ואוטומציות באסטרטגיה הכוללת של הארגון.

    4. מודלים עסקיים מבוססי דיגיטל: מקרי בוחן והצלחות

    • הצגת מקרי בוחן של חברות שהצליחו לצמוח בצורה משמעותית באמצעות חדשנות דיגיטלית.
    • תובנות ממודלים עסקיים מוצלחים שיכולים לשמש כמודל להצלחה בארגון.
    • איך לזהות ולנצל הזדמנויות צמיחה מתמשכת בעידן הדיגיטלי.
    להורדת גרסת PDF
  • מתרחבים לאיקומרס

    המעבר לעולם האיקומרס מצריך יותר מאשר פתיחת חנות מקוונת. מדובר בתהליך אסטרטגי הכולל הבנה מעמיקה של המונחים, הכלים והטכנולוגיות הנדרשות לניהול מוצלח של פעילות מסחר מקוון. בהרצאה זו, נסקור את המפתחות להצלחה באיקומרס, נעמיק במונחים המרכזיים, נבחן את הכלים החיוניים ונציג אסטרטגיות שיעזרו לארגונים להיכנס לעולם האיקומרס בצורה חלקה ומוצלחת.


    משך ההרצאה: 2-3 שעות


    קהל יעד: בעלי עסקים, מנהלים בכירים, אנשי שיווק, ומקבלי החלטות בארגונים בעלי ערוצי מכירה באופליין, המעוניינים להיכנס לעולם האיקומרס.


    תוכן ההרצאה:

    1. הבנת עולם האיקומרס: מפת דרכים לכניסה מוצלחת

    • סקירה כללית על המגמות וההתפתחויות המרכזיות באיקומרס בשנים האחרונות.
    • הבנת היתרונות והאתגרים המרכזיים של ניהול חנות מקוונת.
    • הצגת המונחים המרכזיים בעולם האיקומרס: משפך המרה, עגלת קניות נטושה, ROAS, LTV ועוד.

    2. תשתיות וטכנולוגיות: מה נדרש להקמת חנות איקומרס מצליחה

    • בחירת הפלטפורמה המתאימה: Shopify, WooCommerce, Magento ועוד.
    • הגדרת תשתיות טכנולוגיות: סליקה, ניהול מלאי, שילוח ותמיכה.
    • שילוב כלים לאוטומציה ותפעול שוטף: אוטומציות דיוור, CRM, ותמיכה בלקוחות.

    3. אסטרטגיות שיווק לאיקומרס: איך להגיע ללקוחות ולהמיר אותם לרוכשים

    • פיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה לאיקומרס.
    • שילוב פרסום ממומן (PPC) עם קידום אורגני (SEO) להשגת חשיפה מקסימלית.
    • יצירת חווית משתמש אופטימלית ושיפור אחוזי ההמרה בעזרת כלי CRO.

    4. ניהול הפעילות היומיומית באיקומרס: כלים ואסטרטגיות להצלחה

    • אופטימיזציה שוטפת של החנות: ניהול מבצעים, שיפור חווית לקוח וניהול ביקורות.
    • מדידת הצלחה וניתוח נתונים: שימוש בגוגל אנליטיקס 4, דוחות מכירה ומדדים מרכזיים (KPI's).
    • דוגמאות להצלחות: הצגת מקרי בוחן של עסקים שהצליחו במעבר לאיקומרס.

    5. עתיד האיקומרס: מגמות וטכנולוגיות שישפיעו על התחום

    • הבנת המגמות העתידיות שצפויות לעצב את עולם האיקומרס.
    • השפעת הבינה המלאכותית, מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR) על חווית הקנייה המקוונת.
    • איך להיערך לשינויים ולהשתמש בטכנולוגיות חדשות כדי להוביל בשוק.
    להורדת גרסת PDF

הרצאות.

קורסים וסדנאות.

  • קורס שיווק דיגיטלי

    תיאור הקורס:

     הקורס מקנה למשתתפים הבנה מעמיקה בעולם השיווק הדיגיטלי, תוך התמקדות ביסודות ובכלים הקריטיים להצלחה בעידן הדיגיטלי. נלמד את עקרונות השיווק באינטרנט, נסקור אסטרטגיות פרסום אפקטיביות, ונבחן את החשיבות של נוכחות אורגנית ושל פרסום ממומן. הקורס מעניק כלים מעשיים ליישום מיידי, ומתאים לכל מי שמעוניין לשדרג את כישוריו ולהוביל קמפיינים דיגיטליים בהצלחה.


    קהל יעד:

    מנהלי שיווק, אנשי פרסום, בעלי עסקים, וכל מי שמעוניין להבין וליישם שיווק דיגיטלי אפקטיבי בעסק או בארגון.


    מספר מפגשים:

    • 5 מפגשים (4 שעות אקדמיות כל מפגש), סה״כ 20 שעות.

    תוכן המפגשים:

    • מפגש 1: מבוא לשיווק דיגיטלי - סקירת יסודות ומגמות עדכניות, והבנת החשיבות של נוכחות דיגיטלית.
    • מפגש 2: מבוא לקידום אורגני (SEO) - עקרונות בסיסיים לשיפור הנראות במנועי חיפוש, הבנת מילות מפתח ויצירת תוכן מותאם.
    • מפגש 3: מבוא לפרסום ממומן (PPC) - עקרונות פרסום בגוגל ובפייסבוק, בניית קמפיינים בסיסיים והבנת המדדים החשובים.
    • מפגש 4: ניהול תוכן במדיה חברתית - יצירת תוכן מתאים, ניהול קשר עם עוקבים ולקוחות, ושיפור מעורבות בפלטפורמות חברתיות.
    • מפגש 5: מדידת הצלחה - שימוש בכלי אנליטיקה, מדידת KPI's, והפקת דוחות לשיפור מתמיד.

    מיומנויות נלמדות:

    • היכרות עם קמפיינים שיווקיים במערכות פרסום דיגיטליות
    • הבנה בסיסית של קידום אורגני ושיטות SEO
    • ניהול פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק ברמה התחלתית
    • ניהול תוכן וקשר עם עוקבים במדיה חברתית
    • ניתוח נתוני ביצועי אתרים וקמפיינים באמצעות כלי אנליטיקה והיכרות עם KPI
    להורדת גרסת PDF
  • קורס פרסום מתקדם בפייסבוק ואינסטגרם

    תיאור הקורס:

    הקורס נועד להעמיק את הידע והמיומנויות של המשתתפים בפרסום מתקדם בפייסבוק ואינסטגרם, הפלטפורמות החברתיות המובילות כיום. במהלכו נלמד איך לבנות קמפיינים מתקדמים שמגיעים לקהל היעד המדויק, איך לנתח ביצועים ולהשיג את התוצאות המיטביות, וכן איך למנף את כלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק ואינסטגרם כדי ליצור מעורבות גבוהה ולהגביר את ההמרות.


    קהל יעד:

    • מנהלי שיווק, אנשי פרסום דיגיטלי, בעלי עסקים וכל מי שמעוניין להתמקצע בפרסום מתקדם בפייסבוק ואינסטגרם.

    מספר מפגשים:

    • 5 מפגשים (4 שעות אקדמיות כל מפגש), סה״כ 20 שעות.

    תוכן המפגשים:

    • מפגש 1: מבוא לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם - הבנת הפלטפורמות, הגדרות חשבון פרסום, וקביעת מטרות.
    • מפגש 2: יצירת קמפיינים מתקדמים - בניית קהלים, כתיבת מודעות אפקטיביות, ושימוש בווידאו.
    • מפגש 3: אופטימיזציה של קמפיינים - ניתוח ביצועים, התאמות בזמן אמת, ושיפור ה-ROI.
    • מפגש 4: פרסום ממוקד במובייל - אסטרטגיות למובייל, שימוש במודעות דינמיות ובסטוריז.
    • מפגש 5: ניתוח נתונים ודוחות - הפקת דוחות, הבנת מדדים, וקבלת החלטות מבוססות נתונים.

    מיומנויות נלמדות:

    • בניית קמפיינים מתקדמים בפייסבוק ואינסטגרם
    • ניתוח וביצוע אופטימיזציה לקמפיינים שוטפים
    • שימוש בכלי הפרסום המתקדמים של פייסבוק ואינסטגרם
    • הפקת דוחות והבנת נתונים לשיפור ביצועים
    להורדת גרסת PDF
  • קורס אוטומציות לאתרי איקומרס

    תיאור הקורס:

    קורס אוטומציות לאתרי איקומרס מציע למשתתפים את הכלים והידע הדרושים להטמעה וניהול של אוטומציות שיווקיות לאתרי איקומרס. נלמד כיצד לבנות תהליכי אוטומציה שמגבירים את ההמרות, משפרים את חווית הלקוח ומייעלים את התפעול השוטף של החנות המקוונת. במהלך הקורס נסקור את הכלים המובילים בתחום ונלמד כיצד להשתמש בהם בצורה מיטבית להשגת תוצאות מקסימליות ונבנה בפועל אוטומציות שישרתו את אתר האיקומרס של המשתתפים. 


    קהל יעד:

    בעלי חנויות איקומרס, מנהלי איקומרס, ואנשי טכנולוגיה המעוניינים לשפר את תהליכי השיווק והניהול באיקומרס.


    מספר מפגשים:

    • 5 מפגשים (4 שעות אקדמיות כל מפגש), סה״כ 20 שעות.

    תוכן המפגשים:


    מפגש 1: מבוא לאוטומציות שיווקיות, זיהוי נקודות קריטיות במסע הלקוח ויצירת רשימת אוטומציות בסיסית המותאמת לאתר.


    מפגש 2: פיתוח תהליכי אוטומציה מותאמים אישית והרחבת רשימת האוטומציות לסגמנטי לקוחות שונים ולתהליכי upsell ו-cross-sell.


    מפגש 3: יצירת קמפיינים אוטומטיים בדוא"ל, התאמת רשימת האוטומציות לתהליכי דיוור שונים, ושיפור המרות באמצעות מדידה ואופטימיזציה.


    מפגש 4: אינטגרציה של אוטומציות עם כלי אנליטיקה, ניהול ועדכון רשימת האוטומציות בהתאם לנתוני ביצועים והתנהגות לקוחות.


    מפגש 5: תחזוקה ושיפור מתמיד של האוטומציות, עדכון רשימת האוטומציות בהתאם לשינויים בשוק ולמשוב לקוחות.


    מיומנויות נלמדות:

    • תכנון והטמעה של תהליכי אוטומציה לאתרי איקומרס
    • ניהול קמפיינים אוטומטיים לשיפור המרות
    • שילוב אוטומציות עם כלי אנליטיקה ומעקב
    • תחזוקה ואופטימיזציה שוטפת של תהליכי אוטומציה

    להורדת גרסת PDF
  • סדנת דיוור ואוטומציות בפלאשי

    פלאשי היא המערכת המובילה בישראל לניהול אוטומציות שיווקיות לאתרי איקומרס, המאפשרת לחנויות מקוונות לנהל קמפיינים שיווקיים מדויקים ומותאמים אישית. הסדנה הממוקדת באסטרטגיית Hands-On תעניק למשתתפים היכרות מעמיקה עם הכלים המרכזיים של פלאשי, כולל היכולת ליצור ולהפעיל אוטומציות שיווקיות, קמפיינים מסוגים שונים ולבצע אופטימיזציה. פלאשי מציעה תמיכה מלאה בעברית ואינטגרציות קלות למגוון פלטפורמות איקומרס, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית לאתרים בישראל.


    קהל יעד:

    מנהלי שיווק דיגיטלי, אנשי איקומרס, ואנשי טכנולוגיה המעוניינים לשפר את ביצועי השיווק ושיעורי ההמרה והמכירות באתרים שלהם בעזרת מערכת פלאשי.


    משך הסדנה:

    סדנה בת יום אחד (6 שעות אקדמיות).


    תוכן הסדנה:

    היכרות עם המערכת (שעה וחצי)

    • היכרות עם ממשק המשתמש של פלאשי והבנת הפונקציות המרכזיות.
    • הגדרת דרישות דיוור אלקטרוני, כולל הבנה של תהליכי אישור ושליחת דוא"ל בהתאם לתקנות חוק הספאם.
    • אימות דומיין משלוח כדי להבטיח שהודעות הדוא"ל מגיעות לתיבת הדואר הנכנס של הנמענים ולא לתיקיית הספאם.

    יצירת קמפיין דוא״ל (שעה)

    • בניית קמפיין דיוור ראשון, כולל יצירת תבניות דוא"ל מותאמות אישית.
    • טרגוט קהל היעד הנכון באמצעות פילוח מתקדם של רשימת התפוצה.
    • תזמון הקמפיין וניהול שליחת הדיוור בצורה אופטימלית להבטחת פתיחה והמרות גבוהות.

    יצירת קמפיין SMS (חצי שעה)

    • יצירת קמפיין SMS קצר וממוקד עם מסרים ברורים ומניעים לפעולה.
    • טרגוט נכון של קהל היעד ותזמון שליחת ההודעות.
    • שימוש באנליטיקה כדי למדוד את הביצועים של קמפיין ה-SMS ולבצע התאמות במידת הצורך.

    יצירת אוטומציות מותאמות (שעתיים וחצי)

    • בניית תהליכי אוטומציה שיווקית מותאמת אישית לכל אתר איקומרס.
    • יצירת טפסי הרשמה לרשימת התפוצה המותאמים לעיצוב האתר ולטונאליות המותג.
    • הטמעת פופאפים חכמים לשיפור איסוף לידים והמרות.
    • פיתוח דיוורים אוטומטיים הנשלחים בתזמונים אסטרטגיים, כמו דיוורים לאחר הרשמה, עגלות נטושות והצעות מיוחדות.
    • ניתוח ביצועים של האוטומציות וביצוע אופטימיזציה מתמשכת לשיפור התוצאות.

    סיכום (חצי שעה)

    • חזרה על הנקודות המרכזיות שנלמדו במהלך הסדנה.
    • מענה על שאלות המשתתפים והבהרת סוגיות לא פתורות.

    מיומנויות נלמדות:

    • שימוש מקצועי במערכת פלאשי לניהול קמפיינים שיווקיים.
    • בניית אוטומציות מותאמות אישית לשיפור חווית הלקוח וההמרות.
    • ניתוח ואופטימיזציה של נתוני קמפיינים לשיפור ביצועים.
    • תחזוקה ושיפור מתמיד של תהליכי שיווק ואוטומציה.
    להורדת גרסת PDF
  • קידום ממומן בגוגל אדס לאתרי איקומרס

    תיאור הקורס:

    קורס זה נועד להקנות למשתתפים את הידע והמיומנויות הדרושים לניהול קמפיינים ממומנים בגוגל אדס, עם דגש מיוחד על קידום אתרי איקומרס. החל מהבנת היסודות של גוגל אדס, דרך מחקר מילות מפתח מותאם לאתרי מסחר מקוון, ועד לניהול מתקדם של קמפיינים עם דגש על מעקב המרות ושימוש בגוגל Merchant Center. הקורס משלב תיאוריה ופרקטיקה כדי להבטיח שהמשתתפים יוכלו ליישם את מה שלמדו ולראות תוצאות אמיתיות בקידום החנויות המקוונות שלהם.


    קהל יעד: מנהלי שיווק דיגיטלי, בעלי חנויות איקומרס, אנשי פרסום וכל מי שמעוניין להתמקצע בקידום ממומן בגוגל אדס ולהביא לתוצאות משופרות בקמפיינים של חנויות מקוונות.


    מספר מפגשים: 5 מפגשים (4 שעות אקדמיות כל מפגש), סה״כ 20 שעות.


    תוכן המפגשים:

    מפגש 1: מבוא לגוגל אדס ובניית קמפיינים בסיסיים לאתרי איקומרס

    • היכרות עם פלטפורמת גוגל אדס: סוגי קמפיינים רלוונטיים לאתרי איקומרס, מבנה חשבון, והגדרות בסיסיות.
    • בניית קמפיין ממומן בסיסי לחנות מקוונת כולל בחירת סוג קמפיין והתאמתו ליעדי מכירות.
    • הגדרת תקציב, כתיבת מודעות אפקטיביות לקידום מוצרים, וקביעת אסטרטגיית בידינג ממוקדת מכירות.

    מפגש 2: מחקר מילות מפתח לאיקומרס ואופטימיזציה של קמפיינים

    • מבוא למחקר מילות מפתח מותאם לאתרי איקומרס: שימוש בכלים כמו Google Keyword Planner לזיהוי מילות מפתח הקשורות למוצרים.
    • בניית אסטרטגיית מילות מפתח ממוקדת מכירות, כולל חקר מתחרים ובחירת מילות מפתח שליליות כדי למנוע הקלקות לא רלוונטיות.
    • אופטימיזציה של קמפיינים לאיקומרס על בסיס מילות מפתח ומדדי ביצועים (KPI's) שמטרתם הגדלת מכירות.

    מפגש 3: מעקב המרות לאיקומרס ושימוש במעקב אחר ביצועים

    הגדרת מעקב המרות ייעודי לחנויות מקוונות: איך למדוד את הצלחת הקמפיינים על ידי מעקב אחר רכישות, עגלות נטושות, ופעולות נוספות באתר.

    הטמעת קודי מעקב לאתר וניטור פעולות כמו הוספת מוצרים לעגלה, השלמת רכישות והירשמות למועדון לקוחות.

    ניתוח דוחות ביצועים והבנה איך להשתמש במידע לשיפור מתמיד של קמפיינים לאתרי איקומרס.


    מפגש 4: גוגל Merchant Center וקמפיינים לרשת השופינג

    • היכרות עם Google Merchant Center והחשיבות שלו בקידום מוצרים דרך גוגל שופינג.
    • הגדרת חשבון, העלאת פידים של מוצרים בהתאם למבנה הנדרש והתאמה למדיניות של גוגל.
    • יצירת קמפיינים לרשת השופינג בגוגל אדס ושימוש בנתוני פיד למקסום המרות ומכירות.

    מפגש 5: ניהול מתקדם ואופטימיזציה של קמפיינים לאיקומרס

    • אסטרטגיות בידינג מתקדמות לאיקומרס: שימוש באוטומציות ובבינה מלאכותית לשיפור ביצועים ולהגדלת מכירות.
    • אופטימיזציה מתמשכת של קמפיינים: ניתוח נתונים, התאמות שוטפות ושיפור מתמיד עם דגש על מכירות והחזר על ההשקעה (ROAS).
    • שילוב קמפיינים ממומנים עם ערוצים נוספים כמו גוגל רימרקטינג ויוטיוב כדי למקסם את הנראות והמכירות של החנות המקוונת.

    מיומנויות נלמדות:

    • ניהול ובניית קמפיינים ממומנים בגוגל אדס המותאמים לאתרי איקומרס

    • ביצוע מחקר מילות מפתח ואופטימיזציה לקמפיינים לקידום מוצרים

    • הטמעת מעקב המרות וניטור פעולות באתרי איקומרס לשיפור הביצועים

    • שימוש ב-Google Merchant Center לניהול קמפיינים לשופינג ושיפור מכירות

    • אופטימיזציה מתמשכת ושיפור ביצועים על בסיס נתוני קמפיינים ומכירות

    * הערה: ניתן לבצע התאמות בהתאם לצורכי הארגון. 

    להורדת גרסת PDF

יש צורך בהרצאה או בקורס מותאם לארגון?


Share by:
X
ביקורות גוגל
5.0
Star Star Star Star Star
לקריאת 12 הביקורות