לוגו ליאור שור שיווק ומסחר באינטרנט עם הכיתוב Digital Marketing Uplift
לוגו גוגל אנליטיקס 4

גוגל אנליטיקס 4
GA4
כבר פה!


לוגו גוגל אנליטיקס 4

גוגל אנליטיקס 4
GA4
כבר פה!

ב-1/7/2023 האנליטיקס הישן (יוניברסל) יפסיק לעבוד!
נותרו:

ימים
שעות
דקות
שניות

גוגל אנליטקס הישן הפסיק לעבוד

לוגו גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס 4
GA4
כבר פה!


לוגו גוגל אנליטיקס 4

Google Analytics 4 

מקבלים החלטות על בסיס מדידה ומידע

מה זה גוגל אנליטיקס 4?

Google Analytics 4 (GA4) היא הגרסה החדשה  של גוגל אנליטיקס והיא הסטנדרט החדש למדידת תנועה ומעורבות דיגיטלית באתרים ובאפליקציות במקום אחד. זוהי אחת מפלטפורמות ניתוח האינטרנט המתקדמות ביותר בשוק, והיא לגמרי בחינם לשימוש! בכדי להנות מהיכולות המתקדמות של המערכת מומלץ להתקינה באופן מקצועי ולהתאים אותה באופן מושלם לאתר בו היא פועלת.

מדוע גוגל אנליטיקס הוא כלי חובה לבעלי אתרים?

Group 2

הבנה מעמיקה של התנהגות הגולשים והלקוחות

Google Analytics 4 מספק לבעלי אתרים תובנות חשובות על האופן שבו המבקרים מתנהלים באתר. על ידי מעקב אחר מדדים כמו זמן שהייה, שיעורי נטישה, מסלולי הניווט ועמודים פופולריים, בעלי האתרים יכולים להבין טוב יותר את ההעדפות, ההתנהגויות והצרכים של הלקוחות שלהם. מידע זה חיוני לזיהוי מגמות, דפוסי שימוש ונקודות כאב, מה שמאפשר קבלת החלטות מושכלות לשיפור חווית המשתמש והתאמת האתר והשירותים לציפיות הקהל.

Group 2

מדידת ביצועים ואופטימיזציה
של האתר

Google Analytics 4 מציע מגוון רחב של מדדים ודוחות המאפשרים לבעלי אתרים להעריך את הביצועים הכוללים של האתר ולזהות הזדמנויות לשיפור. באמצעות מעקב אחר מדדים מרכזיים כמו שיעורי המרה, תנועה ממקורות שונים, ביצועי קמפיינים ועוד, ניתן לקבל תמונה מקיפה על האפקטיביות של האתר ושל מאמצי השיווק הדיגיטלי. תובנות אלו מסייעות באופטימיזציה מתמדת, כיוון משאבים ומיקוד הפעילות השיווקית לשיפור התוצאות העסקיות.

Group 2

שילוב עם כלים ופלטפורמות אחרות

Google Analytics 4מתממשק בצורה חלקה עם מגוון רחב של כלים ופלטפורמות דיגיטליות, כמו Google Ads, Search Console, Tag Manager ועוד. שילוב זה מאפשר לבעלי אתרים ליצור סינרגיה בין הנתונים והתובנות מערוצים שונים, ולקבל תמונה הוליסטית של המסע הדיגיטלי של הלקוחות. למשל, שילוב עם Google Ads מסייע באופטימיזציה של קמפיינים פרסום, תוך התאמת המסרים והקריאייטיבים לקהלי היעד הרלוונטיים ביותר. יכולת האינטגרציה של Google Analytics הופכת אותו לכלי חיוני במערך השיווק הדיגיטלי של כל עסק.

לאילו סוגי אתרים גוגל אנליטיקס מתאים?

אנחנו עוסקים בעולם האנליזה והדיגיטל למעלה שני עשורים.

בשנים האחרונות עסקנו בין היתר בהטמעת גוגל אנליטיקס בעשרות אתרים מסוגים שונים. 

גוגל אנליטיקס - מסך נתונים

תהליך העבודה

ליאור שור בפגישת זום חוצת מדינות
תהליך הטמעת גוגל אנליטיקס מתחיל בזום

תהליך העבודה

תהליך הטמעת גוגל אנליטיקס מתחיל בזום

צעד 1: פגישת מיפוי והגדרת תכולה

נקיים פגישת אפיון, הגדרת מדדים עיקריים למעקב, דוחות מעקב.

צעד 2: הקמת GA4 והטמעה באתר

אנו נקים עבורכם את המערכת, נטמיע את הקודים בכל דפי האתר,
נגדיר את האירועים שברצונכם לעקוב אחריהם,
המרות ונייצר עבורכם את הדוחות שהוגדרו בפגישה הראשונה

צעד 3: מסירה והדרכה

לאחר סיום הבדיקות נקבע פגישה נוספת בת שעתיים, בה נציג בפניכם את הדוחות, נדריך כיצד להשתמש בגוגל אנליטיקס 4 לצרכים של החברה שלכם ונסגור פינות אחרונות אם נותרו.

צעד 1: פגישת מיפוי והגדרת תכולה

נקיים פגישת אפיון, הגדרת מדדים עיקריים למעקב, דוחות מעקב.

צעד 2: הקמת GA4 והטמעה באתר

אנו נקים עבורכם את המערכת, נטמיע את הקודים בכל דפי האתר,
נגדיר את האירועים שברצונכם לעקוב אחריהם,
המרות ונייצר עבורכם את הדוחות שהוגדרו בפגישה הראשונה

צעד 3: מסירה והדרכה

לאחר סיום הבדיקות נקבע פגישה נוספת בת שעתיים, בה נציג בפניכם את הדוחות, נדריך כיצד להשתמש בגוגל אנליטיקס 4 לצרכים של החברה שלכם ונסגור פינות אחרונות אם נותרו.

  שאלות נפוצות FAQ גוגל אנליטיקס 4 (GA4)

ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר שעולות מלקוחות שפונים אלינו בנוגע לשירות הטמעת אנליטיקס 4

  • מהו GA4, ומדוע חשוב להשתמש בו?

    GA4 היא הגרסה העדכנית ביותר של Google Analytics, המספקת תכונות חדשות ומשופרות, כגון מעקב בין מכשירים, מעקב מבוסס אירועים ועוד. שדרוג ל-GA4 חשוב מכיוון שהוא מאפשר לך לנצל את התכונות החדשות הללו ולהבין טוב יותר את המבקרים באתר האינטרנט שלך

  • האם צריך ידע טכני כדי להשתמש באנליטיקס?

    לא נדרש ידע טכני מעמיק כדי להתחיל להשתמש ב-Google Analytics. הפלטפורמה מציעה ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי, המאפשר גישה נוחה למגוון רחב של דוחות ומדדים מוכנים מראש.

    בתהליך העבודה הדוחות הרלוונטיים לאתר ולעסק ירוכזו בצורה נוחה ויכללו את המדדים הזמינים והרלוונטיים ביותר עבור האתר שלך.

  • האם מסובך להתקין את גוגל אנליטיקס?

    תהליך התקנת גוגל אנליטיקס 4 עשוי להיות מעט מורכב, בהתאם לפלטפורמה בה בנוי האתר. תהליך ההטמעה כולל בנוסף להטמעת הקוד באתר גם הגדרות מתקדמות כגון מעקב אחר הכנסות,  אירועים ייחודיים לאתר והתממשקות עם פלטפורמות חיצוניות, דבר הדורש ידע מקצועי. 

  • מהם היתרונות של גוגל אנליטיקס 4?

    GA4 מספק מספר יתרונות, כולל מעקב משופר בין מכשירים, מעקב מבוסס אירועים, שמאפשר דרכים מתקדמות לדיווח ואנליזה וליצירת דוחות בקרה מתקדמים, כמו גם קהלים מותאמים לפרסום ב-Google Ads. 

  • איך גוגל אנליטיקס יכול לסייע לי כבעלי של אתר?

    Google Analytics 4 מעניקה לבעלי אתרים מגוון רחב של תובנות ויכולות שיכולות לסייע משמעותית בשיפור הביצועים של האתר והעסק. הפלטפורמה מאפשרת להבין לעומק את התנהגות הלקוחות על ידי מעקב אחר מסעות המשתמש על פני מכשירים ופלטפורמות שונות, ולזהות דפוסים, נקודות חיכוך ואזורים לשיפור. תובנות אלו מסייעות בייעול חווית המשתמש, בהגברת המעורבות וההמרות, ובאופטימיזציה של מאמצי השיווק להשגת תשואה מקסימלית על ההשקעה.


  • מה ההבדל בין Universal Analytics ל-GA4?

    ל-Universal Analytics-ול-GA4 יש מודלים שונים של נתונים ושיטות מעקב שונות. מערכת GA4 משתמשת במעקב מבוסס אירועים, המאפשר מעקב מפורט יותר של אינטראקציות של המשתמשים עם האתר או האפליקציה. בנוסף, מערכת  GA4 מספקת יכולות למידת מכונה ודיווח מתקדמים יותר.


  • האם ניתן להמשיך להשתמש באנליטיקס הישן?

    התשובה היא פשוט: לא! גוגל אנליטיקס Universal כבר אינו פעיל וגוגל מוחקים בהדרגה את כל המידע שיש בו.  

  • מהן היכולות החדשות שמציעה גרסת Google Analytics 4 (GA4)?

    Google Analytics 4 מביאה עמה שורה של יכולות מתקדמות ושיפורים משמעותיים לעומת הגרסה הקודמת. בין החידושים הבולטים ניתן למנות מדידה מוכוונת אירועים (event-based measurement), המאפשרת הבנה מעמיקה יותר של מסע הלקוח על פני מגוון מסכים ונקודות מגע. בנוסף, GA4 מציעה יכולות מתקדמות של למידת מכונה (machine learning) לזיהוי תובנות מתקדמות בשפה מובנת ויחסית פשוטה

  • מהו GA4, ומדוע חשוב להשתמש בו?

    GA4 היא הגרסה העדכנית ביותר של Google Analytics, המספקת תכונות חדשות ומשופרות, כגון מעקב בין מכשירים, מעקב מבוסס אירועים ועוד. שדרוג ל-GA4 חשוב מכיוון שהוא מאפשר לך לנצל את התכונות החדשות הללו ולהבין טוב יותר את המבקרים באתר האינטרנט שלך.

  • האם צריך ידע טכני כדי להשתמש באנליטיקס?

    לא נדרש ידע טכני מעמיק כדי להתחיל להשתמש ב-Google Analytics. הפלטפורמה מציעה ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי, המאפשר גישה נוחה למגוון רחב של דוחות ומדדים מוכנים מראש.

    בתהליך העבודה הדוחות הרלוונטיים לאתר ולעסק ירוכזו בצורה נוחה ויכללו את המדדים הזמינים והרלוונטיים ביותר עבור האתר שלך.

  • האם מסובך להתקין את גוגל אנליטיקס?

    תהליך התקנת גוגל אנליטיקס 4 עשוי להיות מעט מורכב, בהתאם לפלטפורמה בה בנוי האתר. תהליך ההטמעה כולל בנוסף להטמעת הקוד באתר גם הגדרות מתקדמות כגון מעקב אחר הכנסות,  אירועים ייחודיים לאתר והתממשקות עם פלטפורמות חיצוניות, דבר הדורש ידע מקצועי. 

  • מהם היתרונות של גוגל אנליטיקס 4?

    GA4 מספק מספר יתרונות, כולל מעקב משופר בין מכשירים, מעקב מבוסס אירועים, שמאפשר דרכים מתקדמות לדיווח ואנליזה וליצירת דוחות בקרה מתקדמים, כמו גם קהלים מותאמים לפרסום ב-Google Ads. 

לקוחות מרוצים משתפים

לוגו לקוח Jerusalem Spirit
לוגו cleanify
לוגו לקוח משחקים שבלב
לוגו לקוח גוגל אנליטיקס
Line Copy 2

תובנות, לא ניחושים.

בכדי שנוכל לתת לך מקסימום מידע על גוגל אנליטיקס 4, אנחנו ממליצים למלא גם את כתובת האתר.

הדבר יאפשר לנו להתכונן לשיחה ולהבין את אופי האתר והצעדים הנכונים להטמעתו.

ידע הוא נכס. מוזמנים להנות ממנו.

Contact Us

Share by:
X
ביקורות גוגל
5.0
Star Star Star Star Star
לקריאת 12 הביקורות