לוגו ליאור שור שיווק ומסחר באינטרנט עם הכיתוב Digital Marketing Uplift

פרסום בגוגל שופינג

מציגים את המוצרים ללקוחות באופן בולט ובתזמון מושלם.

גוגל אדס רשת רשת המדיה
גוגל אדס רשת רשת המדיה

פרסום בגוגל שופינג

מציגים את המוצרים ללקוחות באופן בולט ובתזמון מושלם.

Google Shopping היא פלטפורמת פרסום ייחודית וייעודית לחנויות אינטרנטיות, שמאפשרת למוצרים להופיע ישירות בתוצאות החיפוש של Google בצורה ויזואלית ומושכת. באמצעות מודעות מוצר מפורטות הכוללות תמונות, מחירים ותיאורים, ניתן להגיע לקהל יעד מחפש בדיוק ברגע שהם מחפשים מוצרים כמו שלכם. הפרסום בגוגל שופינג מאפשר לכם לבלוט מעל המתחרים, למשוך קונים פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות. נצלו את ההזדמנות למקסם את ההופעה של המוצרים שלכם בתוצאות החיפוש, להציג את היתרונות והמבצעים ולהגביר את תנועת הלקוחות לאתר שלכם בצורה משמעותית.

צילום מסך דוגמה לתוצאות חיפוש בגוגל שופינג ללא הדגשה
צילום מסך דוגמה לתוצאות חיפוש בגוגל שופינג

כיצד קמפיין שופינג עובד?

גוגל שופינג הוא כלי יעיל לקמפיינים שמטרתו להציג מוצרים בצורה ויזואלית וממוקדת לקונים פוטנציאליים. קמפיין שופינג מורכב מהרכיבים הבאים:

א. ניהול קטלוג מוצרים: בעזרת Google Merchant Center ניתן להעלות ולעדכן את קטלוג המוצרים, כך שכל המוצרים בחנות יהיו זמינים למערכת הפרסום של גוגל (כמו גם הופעה אורגנית ב״שופינג״).

ב. התאמת מוצרים למונחי חיפוש: כאשר גולשים מחפשים מוצר, גוגל שופינג מציג תמונה, שם, מחיר וחנות עבור כל פריט רלוונטי, ומאפשר לקונים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים.

ג. מודעות ויזואליות: המודעות בשופינג כוללות תמונות מוצר ברורות ומזמינות, יחד עם מידע חיוני כמו שם המוצר, מחירו ושם החנות. המודעות מופיעות בראש תוצאות החיפוש או בלשונית שופינג, ותופסות את תשומת הלב של הקונים הפוטנציאליים.

ד. קהלי יעד ממוקדים: ניתן לטרגט את המודעות לפי כוונות רכישה, מילות מפתח רלוונטיות ונתונים דמוגרפיים, כך שהמוצרים שלכם יופיעו בפני הקונים הנכונים ברגע הנכון.

ה. דוחות בקרה ואופטימיזציה: מערכת גוגל מספקת דוחות והמלצות לאופטימיזציה של הקמפיין, כך שניתן להבין אילו מוצרים מניבים ביצועים טובים ולבצע שינויים בהתאם.

כדאי לדעת...

אחד היתרונות המרכזיים של פרסום בגוגל שופינג הוא היכולת למשוך קונים עם כוונות רכישה גבוהות לעמודי המוצר שלכם, מה שמוביל להגדלת ההמרות והמכירות. הפרסום מנוהל דרך Google Merchant Center, פלטפורמה שמאפשרת העלאה ועדכון רציף של קטלוג המוצרים, כך שהמוצרים שלכם תמיד עדכניים ומוכנים למשוך את הקונים הנכונים בתזמון המושלם.


מדוע לפרסם בגוגל שופינג?


מיקוד מדויק בקונים עם כוונות רכישה

פרסום בגוגל שופינג מאפשר לכם להגיע בדיוק לקהל היעד המחפש את המוצרים שלכם בצורה ויזואלית (״אין טוב ממראה עיניים״ ומזמינה, חלקיק שניה לאחר ביצוע החיפוש. כאשר משתמשים מחפשים מוצרים ספציפיים, גוגל שופינג מציג תמונות מוצר, שם, מחיר וחנות – כל המידע שהקונים צריכים כדי לקבל החלטת רכישה מושכלת. זה מאפשר למודעות שלכם להופיע בדיוק בזמן שהלקוח הפוטנציאלי מחפש את המוצרים שאתם מציעים, מה שמגדיל את הסיכוי למכירה. 


חוויה ויזואלית עשירה

מודעות בגוגל שופינג מתמקדות בהצגת תמונות מוצר ברורות ומזמינות, יחד עם פרטי מוצר חיוניים. זה לא רק משפר את הנראות של המוצרים שלכם אלא גם משפר את חווית הקנייה של הלקוח. קונים יכולים לראות תמונות מוצר, לקרוא תיאורים קצרים ולבחון מחירים בצורה מהירה ונוחה. המודעות מופיעות בראש תוצאות החיפוש או בלשונית שופינג, ותופסות את תשומת הלב של הקונים הפוטנציאליים באופן מיידי.


אופטימיזציה ומדידה מדויקת

קמפיינים בגוגל שופינג כוללים כלים מדויקים למדידה ואופטימיזציה של ביצועים. בעזרת Google Merchant Center ניתן לנהל ולעדכן את קטלוג המוצרים שלכם, כך שכל המוצרים יהיו זמינים למערכת הפרסום של גוגל. מערכת הדוחות של גוגל מספקת תובנות והמלצות לאופטימיזציה של הקמפיין, כך שתוכלו להבין אילו מוצרים מניבים ביצועים טובים ולבצע שינויים בהתאם. דוחות אלו עוזרים לכם לעקוב אחרי ביצועי המודעות ולבצע אופטימיזציות בזמן אמת.


יכולת התאמה אישית מתקדמת

הטירגוט בגוגל שופינג מאפשר לכם להגיע לקונים הפוטנציאליים ביותר על סמך התנהגותם המקוונת, תחומי העניין שלהם, מיקומם הגיאוגרפי ועוד. ניתן להשתמש בטירגוט האוטומטי של גוגל כדי למצוא קהלים חדשים ורלוונטיים, וכן להתאים את הקמפיינים בהתאם להתנהגות המשתמשים בזמן אמת. זה מאפשר להבטיח שהמודעות שלכם מופיעות בפני הקהל המתאים ביותר בזמן המתאים ביותר, ובכך להגדיל את אחוזי ההמרה ולהשיג תוצאות מיטביות.

קטגוריות מוצרים

      אלו השאלות הנפוצות ששואלים אותנו על פרסום בגוגל שופינג:

      • האם פרסום בגוגל שופינג יקר יותר מרשת החיפוש או רשת המדיה?

        לא בהכרח. העלויות בפרסום בגוגל שופינג תלויות במגוון גורמים כגון התחרות בענף, איכות המודעות ואיכות הקמפיין הכוללת. במקרים רבים, פרסום בגוגל שופינג יכול להיות יעיל ומשתלם יותר בזכות המיקוד המדויק במשתמשים עם כוונות רכישה ברורות.

      • איך ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין בגוגל שופינג?

        ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין בגוגל שופינג באמצעות דוחות ביצועים המתקבלים ב-Google Ads. דוחות אלו מספקים מידע על מספר הקליקים, חשיפות, אחוזי המרה, עלות להמרה ועוד נתונים חשובים המסייעים לאופטימיזציה של הקמפיין.



      • מהם היתרונות המרכזיים של פרסום בגוגל שופינג?

        היתרונות המרכזיים של פרסום בגוגל שופינג כוללים נראות גבוהה בזכות הצגת תמונות מוצרים, מידע מפורט על המוצר, אפשרות להשוואת מחירים והעלאת אחוזי ההמרה בזכות מידע עשיר וממוקד.

      • איך למדוד את ההצלחה של קמפיין גוגל שופינג?

        מדידת הצלחת קמפיין בגוגל שופינג כוללת מספר מדדים מוכרים ממדידת אפקטיביות פרסום:


        החזר על השקעה בפרסום  (ROAS): מדידה כמה הכנסות נוצרו לעומת ההשקעה בקמפיין.

        שיעור הקלקה (CTR): מדידה של כמות ההקלקות על המודעות מתוך כמות החשיפות.

        שיעור המרה: מדידה של כמות הפעולות הרצויות (כגון רכישות) מתוך כמות ההקלקות.

        עלות לכל המרה (CPA): מדידה של עלות כל פעולה רצויה שנעשתה בעקבות המודעות.

        תנועת מבקרים לאתר: מעקב אחרי כמות ואיכות התנועה שהקמפיין מביא לאתר שלכם.

      • איך מבטיחים שהמוצרים שלי יופיעו בגוגל שופינג?

        יצירת חשבון ב-Google Merchant Center: העלאת קטלוג המוצרים שלכם ל-Google Merchant Center.

        עידכון נתוני מוצרים: לוודא שכל המידע על המוצרים מדויק, כולל תמונות, מחירים, תיאורים ועוד.

        יצירת קמפיין ב-Google Ads: יצירת קמפיין שופינג והגדרת הצעות מחיר בהתאם.

        מעקב ואופטימיזציה: מעקב אחרי ביצועי הקמפיין וביצוע שינויים לפי הצורך כדי לשפר את הביצועים.

      • מה היתרונות של פרסום בגוגל שופינג לעסקים קטנים ובינוניים?

        נראות מוגברת: מוצרים מופיעים בראש דף תוצאות החיפוש עם תמונות, מחירים ותיאורים, מה שמגדיל את הסיכוי להקלקות.

        חיסכון בזמן: קמפיינים בשופינג מבוססים על נתוני מוצרים שנמצאים ב-Google Merchant Center, מה שמפשט את תהליך ההגדרה והניהול של הקמפיין.

        עלות-תועלת: בגוגל שופינג ניתן לשלם על פי ביצועים, כלומר, תשלום רק כאשר המודעה מובילה לפעולה רצויה כמו רכישה.

        טירגוט מדויק: ניתן למקד את המודעות לקהלים ספציפיים על בסיס נתונים כמו תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ועוד, מה שמגדיל את הסיכוי להמרה.

      • אילו פעולות לדוגמה עשויות לשפר את ההמרה בגוגל שופינג?

        כמו בכל קמפיין, יש חשיבות גדולה למעקב ובקרה וביצוע שיפורים לקמפיין בצורה שוטפת. 

        לשיפור ההמרה בגוגל שופינג מומלץ בין היתר:

        תמונות מקצועיות: שימוש בבתמונות מקצועיות באיכות גבוהה. 

        תיאורים מפורטים וברורים: יש לכלול כל מידע רלוונטי (כגון מידות, חומרים, שימושים וכו׳)

        מילות מפתח רלוונטיות: שימוש במילות מפתח רלוונטיות בתיאורים ובכותרות של המוצרים יסייעו לגוגל להציג את המוצרים בחיפושים המתאימים. 

      • איך מתחילים לפרסם בגוגל שופינג?

        כדי להתחיל לפרסם בגוגל שופינג, יש ליצור חשבון ב-Google Merchant Center ולהעלות את קטלוג המוצרים. יש לדאוג שהמוצרים עונים על מדיניות הפרסום של גוגל וכן שכל המידע הרלוונטי מועלה באופן תקין ומלא. 

        יש לבצע חיבור לנכסי גוגל ובמיוחד ל-Google Ads, להקים קמפיין שופינג או מקסימום ביצועים ולבחור את המוצרים שברצונכם לקדם בתוך קבוצת נכסים. 

      מוכנ/ה להציג את המוצרים שלך מייד בתוצאות החיפוש?

      Share by:
      X
      ביקורות גוגל
      5.0
      Star Star Star Star Star
      לקריאת 12 הביקורות