לוגו ליאור שור שיווק ומסחר באינטרנט עם הכיתוב Digital Marketing Uplift

פרסום ברשת המדיה של גוגל

חשיפה רחבה בכל מקום (כמעט) באינטרנט.

גוגל אדס רשת רשת המדיה
גוגל אדס רשת רשת המדיה

פרסום ברשת המדיה של גוגל

חשיפה רחבה בכל מקום (כמעט) באינטרנט.

פרסום ברשת המדיה של Google היא טקטיקה רבת עוצמה שמאפשרת למודעות שלכם להופיע במגוון רחב של אתרים ואפליקציות. בזכות השילוב של מודעות ויזואליות מרשימות ויכולת טירגוט מתקדמת, ניתן להגיע לקהל יעד רלוונטי וליצור מעורבות גבוהה עם הלקוחות. המודעות שלכם יופיעו במקומות שבהם המשתמשים מבלים את זמנם באינטרנט, כולל אתרי חדשות, בלוגים, אפליקציות, Gmail, YouTube ועוד. נצלו את ההזדמנות להרחיב את טווח ההשפעה של המותג שלכם, לשפר את הנוכחות הדיגיטלית בצורה משמעותית ולחזק את הקשר עם הלקוחות.

דוגמה כיצד נראית מודעת גוגל מדיה באתר לדוגמה

איך זה עובד?

דוגמה לבאנר בפרסום ברשת המדיה

רשת המדיה של גוגל מאפשרת לפרסם מודעות ויזואליות במגוון רחב של אתרים ואפליקציות שותפות. קמפיין ברשת המדיה מורכב מהרכיבים הבאים:

א. קהלי מטרה / קהלי יעד לקמפיין: ניתן לטרגט לפי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, נתונים דמוגרפיים, קהלים שביקרו באתר של המפרסם / אתרים מתחרים, קהלים שחיפשו בתקופה האחרונה, קהלים עם כוונות רכישה ועוד. הטירגוט האוטומטי משתמש במילות מפתח בדף הנחיתה כדי למצוא קהלים חדשים ורלוונטיים.

ב. נכסי קריאייטיב ריספונסיביים (שמתאימים לכל מסך): מודעות רספונסיביות מאפשרות להעלות נכסים שונים (תמונות, כותרות, לוגואים, סרטונים ותיאורים) ולתת ל-AI של גוגל לבחור את השילוב האופטימלי עבור כל חשיפה. כך המודעות מתאימות את עצמן לשטחים הזמינים בצורה הטובה ביותר.

ג. דוחות בקרה ייעודיים: במהלך הצגת הקמפיין, מערכת גוגל מספקת התראות והמלצות לאופטימיזציה. הדוחות שמתקבלים מאפשרים להבין אילו נכסים מניבים ביצועים טובים ולבצע שינויים בהתאם.

ד. מודעות חכמות בקמפיינים מקסימום ביצועים: קמפיינים חכמים שהולכים ותופסים תאוצה משתמשים ברשת המדיה כפלטפורמה להצגת מודעות לקהלי מטרה בזמן ובמקום האופטימליים.

כדאי לדעת...

פרסום ברשת המדיה של גוגל דורש הבנה של כוחו של המדיום הוויזואלי. רשת המדיה כוללת מגוון רחב של אתרים ואפליקציות שבהם ניתן להציג מודעות בצורה מושכת ואטרקטיבית. היתרון המרכזי של רשת המדיה הוא היכולת להרחיב את טווח החשיפה, להגביר את המודעות למותג, וליצור מעורבות חזותית עם קהל היעד. בנוסף, פרסום ברשת המדיה מאפשר להגיע לקהלים מוגדרים ומדויקים, כמו לקוחות קיימים או מבקרים באתר, וגם לקהלים רחבים יותר על פי תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי ועוד.

אז מדוע כדאי לפרסם ברשת המדיה של גוגל?

חשיפה רחבה ומגוונת

רשת המדיה של גוגל מאפשרת להציג מודעות במגוון רחב של אתרים ואפליקציות שותפות. החשיפה הרחבה הזו מאפשרת להגיע לקהל יעד רחב ומגוון במקומות שבהם הם מבלים את זמנם באינטרנט. כך, ניתן להגדיל את המודעות למותג ולחשוף את המוצרים או השירותים שלכם בפני קהלים חדשים שלא בהכרח היו מחפשים אותם במנוע החיפוש.


חיזוק המודעות והקשר למותג באמצעות רימרקטינג

רימרקטינג ברשת המדיה של גוגל הוא כלי יעיל במיוחד לחיזוק המודעות למותג וחיזוק הקשר עם הלקוחות. באמצעות טכניקה זו, ניתן להגיע למשתמשים שביקרו באתר שלכם או השתמשו באפליקציה שלכם בעבר, ולהזכיר להם את המותג ואת המוצרים או השירותים שאתם מציעים. מודעות רימרקטינג מופיעות באתרים ואפליקציות שותפות כאשר המשתמשים גולשים באינטרנט, מה שמגביר את הנראות והזכירות של המותג. על ידי הצגת מודעות ממוקדות ותזכורת מתמשכת, ניתן לשמור על המותג בתודעת המשתמשים ולהגדיל את הסיכוי שהם יחזרו ויבצעו רכישה או פעולה רצויה. רימרקטינג מסייע ליצור תחושת מוכרות ואמון עם המותג, מה שתורם לחיזוק המודעות והגברת נאמנות הלקוחות.


בידינג חכם ותשלום על המרות

רשת המדיה של גוגל מציעה שיטות בידינג חכמות שמתאימות את עצמן ליעדי הפרסום שלכם. לאחר צבירת וותק והיסטוריה של המרות, גוגל מאפשרים לשלם על המרות במקום על קליקים, מה שמבטיח שאתם משלמים רק כאשר המודעה שלכם מובילה לפעולה רצויה. טקטיקה זו מאפשרת לנהל את התקציב בצורה יעילה יותר ולהשיג תוצאות מיטביות בהתאם למטרות שהגדרתם לקמפיין תוך שמירה על רווחיות.


אפשרויות טירגוט מתקדמות

רשת המדיה של גוגל מציעה מגוון אפשרויות טירגוט מתקדמות, שמסייעות להגיע לקהל הרלוונטי ביותר למוצרים או לשירותים שלכם. ניתן למקד את המודעות לפי תחומי עניין, דמוגרפיה, מיקום גיאוגרפי ועוד. בנוסף, אופטימיזציית הטירגוט משתמשת במידע מהאתר שלכם כדי לעזור לכם להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים שיש סיכוי גבוה שישלימו המרה. כך ניתן להבטיח שהמודעות שלכם יופיעו בפני הקהל המתאים ביותר בזמן המתאים ביותר.


קטגוריות מוצרים

      אלו השאלות הנפוצות ששואלים אותנו על פרסום ברשת המדיה:

      • כמה עולה פרסום ברשת המדיה של גוגל?

        עלות הפרסום ברשת המדיה של גוגל משתנה בהתאם למספר גורמים, כמו התחרות בענף, הביקוש לשטח פרסום באתר שבו מוצגת המודעה, פורמט המודעה, וטירגוט הקהל. ניתן להגדיר תקציב יומי או חודשי מקסימלי ולהשתמש במודל תשלום לפי קליקים (CPC) או לפי אלף הופעות (CPM). בחלק מהחשבונות ניתן לשלם על פי המרות, זאת על פי היסטוריה וביצועי קמפיינים נוכחיים. העלות יכולה לנוע בין כמה אגורות לכמה עשרות שקלים לכל קליק או אלף הופעות או המרה.

      • מהן מודעות רספונסיביות ברשת המדיה?

        מודעות רספונסיביות ברשת המדיה הן מודעות שמתאימות את עצמן באופן אוטומטי לגודל ולפורמט של השטח שבו הן מופיעות. ניתן להעלות נכסים כמו תמונות, כותרות, לוגואים וסרטונים, והמערכת של גוגל תשלב אותם בצורה האופטימלית לכל חשיפה.

      • איך עובד רימרקטינג ברשת המדיה של גוגל?

        רימרקטינג מאפשר להציג מודעות למשתמשים שביקרו באתר שלכם או השתמשו באפליקציה שלכם בעבר. המודעות מופיעות באתרים ואפליקציות שותפות כאשר המשתמשים גולשים באינטרנט, מה שמזכיר להם את המותג ומגביר את הסיכוי שהם יחזרו ויבצעו פעולה רצויה.

      • איך ניתן למקד את המודעות ברשת המדיה?

        ניתן למקד את המודעות לפי תחומי עניין, דמוגרפיה, מיקום גיאוגרפי, כוונות רכישה (!) ומילות מפתח. בנוסף, ניתן להשתמש באופטימיזציית טירגוט שמבוססת על מידע מהדף הנחיתה כדי להגיע לקהלים חדשים ורלוונטיים.

      • מה היתרון של פרסום ברשת המדיה לעומת רשת החיפוש?

        בעוד שרשת החיפוש ממקדת את המשתמשים שמחפשים באופן פעיל מוצרים או שירותים, רשת המדיה מאפשרת להגיע למשתמשים בשלב מוקדם יותר של מחזור הקנייה. זה מאפשר לחשוף את המותג בפני קהל רחב יותר וליצור מודעות למותג בזמן שהם גולשים באתרים ואפליקציות רלוונטיים.

      • האם ניתן להעלות מודעות תמונה בלבד?

        כן, ניתן להעלות מודעות תמונה בלבד בפורמטים שונים או בפורמט HTML5. מודעות אלו מאפשרות שליטה רבה יותר על העיצוב והמראה שלהן, ומתאימות במיוחד לקמפיינים עם דרישות גרפיות מיוחדות.

      • איך אפשר לעקוב אחרי הביצועים של קמפיין ברשת המדיה?

        ניתן להשתמש בכלי הניתוח והדוחות של גוגל כדי לעקוב אחרי ביצועי הקמפיין בזמן אמת. 

      רוצה לפגוש לקוחות באלפי אתרים?

      Share by:
      X
      ביקורות גוגל
      5.0
      Star Star Star Star Star
      לקריאת 12 הביקורות