קידום אתרי איקומרס (ecommerce | חנויות אינטרנטיות | ״מסחר מקוון״) הוא התחום המרכזי שבו אנחנו מתמחים. התשוקה שלנו לתחום נובעת מהאהבה לטכנולוגיה, לשיווק ולשילוב הטבעי שביניהם. במהלך השנים הקמנו, ליווינו וסיפקנו שירותים שונים לעשרות אתרי איקומרס. המשותף לכולם הוא היותם חלק משמעותי ממנועי הצמיחה של העסקים והאתרים אותם ליווינו.
אנחנו כאן כדי לספק לך את הכלים הדרושים להצלחה ולהבטיח שהאתר שלך יבלוט וישגשג בשוק תחרותי.
ביחד נתכנן את מגוון הפעילויות הנכונות למוצרים שלך, נלמד את הקהל ואת תהליך הרכישה שלו (מיקומים, תזמון ומאפיינים נוספים), נפעיל כלים טכנולוגיים פרסומיים ושיווקיים מתאימים כך שברגע המתאים הלקוח הפוטנציאלי יבחר להגיע למוצר הרלוונטי ולרכוש את המוצר שלך על פני כל האפשרויות האחרות הקיימות בשוק.
בייעוץ הראשוני, נערוך יחד סקירה מקיפה של אתר החנות האינטרנטית שלך, ננתח את ביצועי ה-ecommerce ונבין את האתגרים וההזדמנויות שבפניך בדרך לצמיחה. המטרה היא להכיר לעומק את הצרכים והיעדים שלך ולבנות תוכנית פעולה מותאמת אישית שתוביל להצלחה במכירות. נעסוק בכל ההיבטים החשובים – מהמבנה והעיצוב של האתר ועד לאסטרטגיות השיווק והקידום שיתמכו בך. בסיום הייעוץ, יהיו בידיך תובנות ברורות ותוכנית עבודה ראשונית שתניח את היסודות להצלחת האתר שלך.
על בסיס הממצאים נבחר את הפתרונות המדוייקים ביותר לצרכים המדוייקים של האתר שלך. לא יותר ולא פחות.
מגוון הפתרונות שאנו מציעים: הקמת תשתיות פרסום, קידום ממומן בגוגל ופייסבוק, קידום אורגני לאתרי איקומרס, הקמת אוטומציות חכמות באתר, דיוור אלקטרוני, דיוור ב-SMS, וואטסאפ ועוד.
בשלב בדיקת האיכות והשקה של הפעילות השיווקית והפרסומית, אנו בוחנים את כל מרכיבי הקמפיינים שיצרנו עבורך כדי לוודא שהם מותאמים באופן מושלם למטרות העסקיות שלך. נתחיל בבדיקת התכנים, הקריאייטיב, והטרגוט כדי להבטיח שכל רכיב פונה לקהל היעד הנכון ומעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נבצע בדיקה מקיפה של התקנות הטכנולוגיות וקודי המעקב, כדי לוודא שהן עוקבות אחרי הביצועים בצורה מדויקת.
לאחר שביצענו את כל הבדיקות הנדרשות ונמצא שהקמפיינים מוכנים לפעול, נתחיל בהשקה מדורגת ומבוקרת. במהלך ההשקה, נעקוב באופן צמוד אחרי הביצועים, נבצע אופטימיזציות בזמן אמת ונטפל בכל בעיה שצצה כדי להבטיח שהקמפיינים יפעלו ביעילות ויניבו את התוצאות הרצויות כבר מהרגע הראשון. כך אנו מבטיחים שהפעילות השיווקית שלך תצא לדרך באופן חלק, ממוקד ומדויק.
בשלב בדיקת האיכות והשקה של הפעילות השיווקית והפרסומית, אנו בוחנים את כל מרכיבי הקמפיינים שיצרנו עבורך כדי לוודא שהם מותאמים באופן מושלם למטרות העסקיות שלך. נתחיל בבדיקת התכנים, הקריאייטיב, והטרגוט כדי להבטיח שכל רכיב פונה לקהל היעד הנכון ומעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נבצע בדיקה מקיפה של התקנות הטכנולוגיות וקודי המעקב, כדי לוודא שהן עוקבות אחרי הביצועים בצורה מדויקת.
לאחר שביצענו את כל הבדיקות הנדרשות ונמצא שהקמפיינים מוכנים לפעול, נתחיל בהשקה מדורגת ומבוקרת. במהלך ההשקה, נעקוב באופן צמוד אחרי הביצועים, נבצע אופטימיזציות בזמן אמת ונטפל בכל בעיה שצצה כדי להבטיח שהקמפיינים יפעלו ביעילות ויניבו את התוצאות הרצויות כבר מהרגע הראשון. כך אנו מבטיחים שהפעילות השיווקית שלך תצא לדרך באופן חלק, ממוקד ומדויק.
למעלה מעשור בתחום ה-ecommerce והשיווק הדיגיטלי ונסיון של מאות פרוייקטים לא מאפשרים לנו להציג את כל הלקוחות שלנו בתחום, אבל הנה כמה מהמועדפים עלינו
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, דיוור
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
הקמה וייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, דיוור ואוטומציות
הקמה איקומרס, גוגל PPC, קידום אורגני
הקמה וייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
ייעוץ גוגל PPC
הקמה איקומרס, פייסבוק ממומן
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
הקמת איקומרס, פייסבוק ממומן
פייסבוק ממומן
הקמת איקומרס, פייסבוק ממומן
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
ייעוץ איקומרס, גוגל PPC
הקמה איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
ייעוץ איקומרס, גוגל PPC, דיוור
ייעוץ איקומרס, גוגל PPC
גוגל PPC, גוגל אנליטיקס 4, KPI ודשבורדים, קידום אורגני
הקמה איקומרס, גוגל PPC
הבנה מעמיקה של תהליך הרכישה ומשפך ההמרה באתר איקומרס היא מפתח חשוב להגדלת המכירות. למשל, באמצעות הבנת ההבדל בין שלבי נטישת עגלה לבין נטישת תהליך ה-Checkout, ניתן לזהות את החסמים ולפעול לשיפור חוויית הלקוח, מה שמוביל להשלמת רכישות רבות יותר. לדוגמה, נטישת עגלה עשויה להצביע על הססנות או רצון להשוות מחירים, בעוד נטישת תהליך התשלום עשויה לרמז על בעיות בנוחות תהליך התשלום, עלויות לא צפויות שהרתיעו את הלקוח כגון דמי משלוח גבוהים וכד׳. הבנה מעמיקה של ההבדלים מאפשרת לטפל בצורה שונה בכל לקוח בהתאם לשלב בו נטש את הרכישה.
למעלה מעשור בתחום האיקומרס והשיווק הדיגיטלי ונסיון של מאות פרוייקטים לא מאפשרים לנו להציג את כל הלקוחות שלנו בתחום, אבל הנה כמה מהמועדפים עלינו
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, דיוור
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
הקמה וייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, דיוור ואוטומציות
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
הקמה איקומרס, גוגל PPC, קידום אורגני
הקמה וייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
ייעוץ גוגל PPC
הקמה איקומרס, פייסבוק ממומן
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC, קידום אורגני, דיוור ואוטומציות
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
הקמת איקומרס, פייסבוק ממומן
פייסבוק ממומן
הקמת איקומרס, פייסבוק ממומן
ייעוץ איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
ייעוץ איקומרס, גוגל PPC
הקמה איקומרס, פייסבוק ממומן, גוגל PPC
ייעוץ איקומרס, גוגל PPC
ייעוץ איקומרס, גוגל PPC, דיוור
הקמה איקומרס, גוגל PPC
הבחירה בפלטפורמה מתאימה תלויה בצרכים הייחודיים של העסק שלך. Shopify מתאימה למשתמשים שמחפשים פתרון נוח ומוכן לשימוש, WooCommerce מעניקה גמישות רבה למי שמבקש להתאים אישית את החנות, ו-Wix מציעה פתרון פשוט עבור עסקים קטנים. איזו פלטפורמה מתאימה עבורך תלויה כמובן גם בתקציב שכן יש הבדלים גם בפרמטר זה בין הפלטפורמות השונות.
זו אחת הסוגיות האהובות עלינו ואף חקרנו אותה באופן אקדמי. לנטישת עגלת קניות יש סיבות רבות, חלקן מובנות בסיטואציה של חנות וירטואלית וחלקן ניתנות להפחתה. למשל, שימוש באוטומציות שמזכירות ללקוח את המוצרים בעגלה, שיפור תהליך התשלום, פופאפים מותאמים אישית מסייעים לצמצום התופעה ולהחזרת לקוחות לעגלה ולסגירת העסקה.
גוגל שופינג (Google Shopping) מציגה את המוצרים שלך ישירות בתוצאות החיפוש של גוגל, מה שמעניק להם נראות גבוהה בקרב לקוחות פוטנציאליים עם כוונת רכישה ברורה.
מדובר בכלי חשוב במיוחד למוצרים פיזיים, שכן הוא מאפשר השוואת מחירים וקלות בקבלת החלטת רכישה. הזנת המוצרים לגוגל שופינג נעשית באמצעות פלטפורמה ייעודית של גוגל שנקראת Merchant Center. תהליך חיבור נכון מאפשר למוצרים להופיע בצורה עדכנית (מבצעים, מלאים, מוצרים חדשים ומוצרים שירדו מהמדף).
באתרי איקומרס נהוגות אוטומציות רבות שמטרתן לשפר את חוויית המשתמש ולהגביר מכירות. לדוגמה, אוטומציות לדיוור אוטומטי ללקוחות שנטשו את עגלת הקניות, שליחת מיילים מותאמים אישית לפי התנהגות הגולש (כגון המלצות על מוצרים דומים או מוצרים משלימים), יצירת תזכורות לחידוש רכישה של מוצרים מתכלים, ניהול מועדון לקוחות הכולל מבצעים והטבות בהתאמה אישית לפי היסטוריית רכישות, ביקורות לאחר קבלת המוצרים ועוד.
כל אלו מסייעים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ולהגדיל את הסיכוי להשלמת הרכישה.
ב-90 אחוזים מהעסקים שאנחנו עובדים איתם אנחנו מוצאים לא מעט נקודות לא מטופלות שיכולות לסייע די בקלות להגדיל את ההכנסות. למשל, כל תלמיד שנה א׳ בשיווק יודע שמכירה ללקוחות קיימים זולה יותר מאשר ללקוחות חדשים.
לכן, השקעה בשימור לקוחות היא קריטית להצלחה ארוכת טווח ומפנה משאבים נחוצים להרכשת לקוחות חדשים.
שימוש באוטומציות לדיוור, ל-SMS וכן לוואטסאפ, הצעת מבצעים והנחות ללקוחות חוזרים, בניית תכנית נאמנות, ושמירה על תקשורת אישית עם הלקוחות יכולים לסייע בשימורם והגדלת ערך חיי הלקוח (CLV).
**שאלה:** מה ההבדל בקידום אורגני בין אתר רגיל לאתר איקומרס?
**תשובה:** קידום אורגני (SEO) לאתרי איקומרס דורש גישה שונה מאשר לאתר רגיל. בעוד שבאתר רגיל התוכן הוא המלך והמאמצים מתמקדים ביצירת תוכן איכותי ומעמיק כמו מאמרים ובלוגים, באתר איקומרס יש דגש חזק גם על אופטימיזציה של דפי מוצרים. זה כולל אופטימיזציה של תיאורי מוצרים, תגיות ALT לתמונות, סקירות גולשים, ושיפור הניווט באתר כדי להבטיח חוויית משתמש טובה. בנוסף, יש לשים דגש מיוחד על מהירות טעינת הדפים, שימוש נכון במילות מפתח ארוכות זנב שמכוונות למוצרים ספציפיים, ובניית קישורים פנימיים כדי להגדיל את החשיפה של מוצרים שונים. האתגר באיקומרס הוא לייצר תנועה איכותית שמובילה להמרות, ולא רק לקריאה או צפייה בתוכן.
במסע הלקוח לאתר איקומרס, המטרות בפרסום ממומן ממוקדות לרוב בשלבים שונים של המסע, כאשר הדגש הוא על הובלת הגולש להמרה – כלומר, רכישה. בפרסום ממומן לאתר איקומרס, ייתכן שימוש במודעות שמטרתן להגביר את המודעות למותג בשלב הראשוני של המסע, ולאחר מכן לעבור למודעות רימרקטינג שמציעות מוצרים שהגולש כבר התעניין בהם כדי לסגור את העסקה. הקמפיינים ממוקדים גם בשלבים כמו הוספת מוצרים לעגלה, נטישת עגלה, ומכירה חוזרת, כשהמטרה היא ללוות את הלקוח לאורך כל המסע עד לסיום הרכישה ואף מעבר לכך.
לעומת זאת, באתר רגיל, מסע הלקוח עשוי לכלול מטרות שונות בהתאם למבנה האתר והפעילות העסקית. מטרות כמו העלאת מודעות למותג, חינוך והסברת ערך באמצעות תוכן, איסוף לידים, או קידום שירותים הם המרכזיים. הפרסום הממומן מכוון לשלב את הלקוח במסע שבו הוא מפתח עניין ראשוני, מעורבות ותוך כדי כך להתקדם לשלבים כמו יצירת קשר או הרשמה לשירות, ולאו דווקא להניע אותו לרכישה מיידית. הפרסום יתמקד ביצירת מודעות ראשונית, קידום תוכן בעל ערך, והנעת הגולשים לפעולות שיאפשרו המשך בניית מערכת יחסים עם הלקוח.
החנות שלך מוכנה לצמיחה ולמכירות? מזמינים אתכם להתחיל את הפעילות השיווקית והפרסומית היום.
כאן, למטה בלחיצת כפתור.
אנו מקפידים לשמור על תקשורת פתוחה ושקופה עם לקוחותינו, במהלך העבודה אנחנו בקשר שוטף ומשקפים ללקוח בעל פה ובאמצעות דוחות מתאימים את כל הרלוונטי לפעילות המשותפת. אופן ההתנהלות שלנו מחזק את האמון והביטחון בנו. מה שלא עובד משפרים, ובמקרה נדיר שדברים לא עובדים, אנחנו מאלו שיודעים להיפרד בהוגנות ובצורה הכי מכובדת.
אנו מביאים איתנו ניסיון רחב וידע מעמיק בשיווק ואסטרטגיה, בשיווק דיגיטלי בכלל ובאיקומרס בפרט. מלבד הנסיון של למעלה מעשור, ליאור שור כתב תזה בנושא נטישת עגלות באתרי איקומרס, כך שהידע רחב ומבוסס. התוצאות המרשימות והצמיחה שאנו משיגים ללקוחותינו הם חלק בלתי נפרד מהאהבה שלנו לתחום האיקומרס.
היחס שלנו לכל לקוח/ה מותאם אישית ללקוחות בהתאם למטרות ולצרכים הספציפיים של הלקוח/ה, מה שמוביל לשביעות רצון גבוהה ולתוצאות. אנו עובדים עם לקוחות שנעים לנו ולהם הקשר וכמובן שמאמינים גם בעסק וגם ביכולת שלנו לספק את התוצאות הרצויות.
יש מאחורי ההבטחות אנשים. אנחנו. מוזמנים להכיר.