פיתוח וניהול מנועי צמיחה חכמים לאיקומרס.
קידום אתרי איקומרס (ecommerce | חנויות אינטרנטיות | ״מסחר מקוון״) הוא התחום המרכזי שבו אנחנו מתמחים. התשוקה שלנו לתחום נובעת מהאהבה לטכנולוגיה, לשיווק ולשילוב הטבעי שביניהם. במהלך השנים הקמנו, ליווינו וסיפקנו שירותים שונים לעשרות אתרי איקומרס. המשותף לכולם הוא היותם חלק משמעותי ממנועי הצמיחה של העסקים והאתרים אותם ליווינו.
הצלחה בעולם האיקומרס דורשת לא רק נוכחות דיגיטלית, אלא גם תכנון מדויק, תשתיות חזקות, ואסטרטגיות חכמות שמקדמות את העסק שלך באופן מתמיד.
אנחנו כאן כדי לספק לך את הכלים הדרושים להצלחה ולהבטיח שהאתר שלך יבלוט וישגשג בשוק תחרותי.
ביחד נתכנן את מגוון הפעילויות הנכונות למוצרים שלך, נלמד את הקהל ואת תהליך הרכישה שלו (מיקומים, תזמון ומאפיינים נוספים), נפעיל כלים טכנולוגיים פרסומיים ושיווקיים מתאימים כך שברגע המתאים הלקוח הפוטנציאלי יבחר להגיע למוצר הרלוונטי ולרכוש את המוצר שלך על פני כל האפשרויות האחרות הקיימות בשוק.

אז כיצד אנו עוזרים לחנויות אינטרנטיות לצמוח?
1. ייעוץ ראשוני
בייעוץ הראשוני, נערוך יחד סקירה מקיפה של אתר החנות האינטרנטית שלך, ננתח את ביצועי ה-ecommerce ונבין את האתגרים וההזדמנויות שבפניך בדרך לצמיחה. המטרה היא להכיר לעומק את הצרכים והיעדים שלך ולבנות תוכנית פעולה מותאמת אישית שתוביל להצלחה במכירות. נעסוק בכל ההיבטים החשובים – מהמבנה והעיצוב של האתר ועד לאסטרטגיות השיווק והקידום שיתמכו בך. בסיום הייעוץ, יהיו בידיך תובנות ברורות ותוכנית עבודה ראשונית שתניח את היסודות להצלחת האתר שלך.
2. תכנון ופיתוח תשתיות פעילות שיווקית ופרסומית
על בסיס הממצאים נבחר את הפתרונות המדוייקים ביותר לצרכים המדוייקים של האתר שלך. לא יותר ולא פחות.
מגוון הפתרונות שאנו מציעים: הקמת תשתיות פרסום, קידום ממומן בגוגל ופייסבוק, קידום אורגני לאתרי איקומרס, הקמת אוטומציות חכמות באתר, דיוור אלקטרוני, דיוור ב-SMS, וואטסאפ ועוד.
3. בדיקת איכות והשקה
בשלב בדיקת האיכות והשקה של הפעילות השיווקית והפרסומית, אנו בוחנים את כל מרכיבי הקמפיינים שיצרנו עבורך כדי לוודא שהם מותאמים באופן מושלם למטרות העסקיות שלך. נתחיל בבדיקת התכנים, הקריאייטיב, והטרגוט כדי להבטיח שכל רכיב פונה לקהל היעד הנכון ומעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נבצע בדיקה מקיפה של התקנות הטכנולוגיות וקודי המעקב, כדי לוודא שהן עוקבות אחרי הביצועים בצורה מדויקת.
לאחר שביצענו את כל הבדיקות הנדרשות ונמצא שהקמפיינים מוכנים לפעול, נתחיל בהשקה מדורגת ומבוקרת. במהלך ההשקה, נעקוב באופן צמוד אחרי הביצועים, נבצע אופטימיזציות בזמן אמת ונטפל בכל בעיה שצצה כדי להבטיח שהקמפיינים יפעלו ביעילות ויניבו את התוצאות הרצויות כבר מהרגע הראשון. כך אנו מבטיחים שהפעילות השיווקית שלך תצא לדרך באופן חלק, ממוקד ומדויק.
4. ניהול, בקרה ואופטימיזציה
בשלב בדיקת האיכות והשקה של הפעילות השיווקית והפרסומית, אנו בוחנים את כל מרכיבי הקמפיינים שיצרנו עבורך כדי לוודא שהם מותאמים באופן מושלם למטרות העסקיות שלך. נתחיל בבדיקת התכנים, הקריאייטיב, והטרגוט כדי להבטיח שכל רכיב פונה לקהל היעד הנכון ומעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. בנוסף, נבצע בדיקה מקיפה של התקנות הטכנולוגיות וקודי המעקב, כדי לוודא שהן עוקבות אחרי הביצועים בצורה מדויקת.
לאחר שביצענו את כל הבדיקות הנדרשות ונמצא שהקמפיינים מוכנים לפעול, נתחיל בהשקה מדורגת ומבוקרת. במהלך ההשקה, נעקוב באופן צמוד אחרי הביצועים, נבצע אופטימיזציות בזמן אמת ונטפל בכל בעיה שצצה כדי להבטיח שהקמפיינים יפעלו ביעילות ויניבו את התוצאות הרצויות כבר מהרגע הראשון. כך אנו מבטיחים שהפעילות השיווקית שלך תצא לדרך באופן חלק, ממוקד ומדויק.
מסייעים לאתרי איקומרס לצמוח. חכם.
כדאי לדעת...
הבנה מעמיקה של תהליך הרכישה ומשפך ההמרה באתר איקומרס היא מפתח חשוב להגדלת המכירות. למשל, באמצעות הבנת ההבדל בין שלבי נטישת עגלה לבין נטישת תהליך ה-Checkout, ניתן לזהות את החסמים ולפעול לשיפור חוויית הלקוח, מה שמוביל להשלמת רכישות רבות יותר. לדוגמה, נטישת עגלה עשויה להצביע על הססנות או רצון להשוות מחירים, בעוד נטישת תהליך התשלום עשויה לרמז על בעיות בנוחות תהליך התשלום, עלויות לא צפויות שהרתיעו את הלקוח כגון דמי משלוח גבוהים וכד׳. הבנה מעמיקה של ההבדלים מאפשרת לטפל בצורה שונה בכל לקוח בהתאם לשלב בו נטש את הרכישה.