לוגו ליאור שור שיווק ומסחר באינטרנט עם הכיתוב Digital Marketing Uplift

5 אוטומציות חובה לאתרי איקומרס.

5 אוטומציות חובה לאתרי איקומרס.

ליאור שור • 5 בספטמבר 2024

5 אוטומציות שכל אתר איקומרס חייב להפעיל כדי למקסם הכנסות

בעולם העסקי בכלל ובאיקומרס בפרט, אחת המטרות העיקריות היא להפוך כמה שיותר גולשים ללקוחות מרוצים. אוטומציות שיווקיות עוזרות בדיוק בזה: הן משפרות את יחס ההמרה, מחזקות את הקשר עם הלקוחות ומעניקות חוויית קנייה משופרת ומותאמת אישית. 


כדי שתוכלו להתחיל בקלות, ריכזנו עבורכם חמש אוטומציות שכל אתר איקומרס חייב להפעיל כדי למקסם את ההכנסות ולהגדיל את המעורבות. בתחתית הפוסט תמצאו הדרכת וידאו מפורטת.


אוטומציה 1: ברוכים הבאים

לקוחות שנרשמו לאתר או לרשימת התפוצה מצפים לתחילת תקשורת. שליחת הודעת “ברוכים הבאים” כמה דקות אחרי ההרשמה היא הדרך הטובה לחזק את הקשר הראשוני. מסר זה יכלול הסבר קצר על העסק, הקופון הראשון, ופרטים שיגרמו ללקוח להתחיל את הקשר עם העסק בתחושת ביטחון.


אוטומציה 2: נטישת עגלת הקניות

בין 80%-95% מהלקוחות נוטשים את עגלת הקניות והם הפסד פוטנציאלי לאתרי האיקומרס. הודעות שמזכירות ללקוח את העגלה הנטושה ומעודדות אותו להשלים את הרכישה יכולות להחזיר את הלקוחות לתהליך הקנייה. שימו לב, לא תמיד כדאי להציע הנחות כאן, כדי לא ליצור “הרגל” אצל לקוחות לנטוש בכוונה וליצור קניבליזציה בהכנסות.


אוטומציה 3: ברכת יום הולדת

יום ההולדת של הלקוחות, זו הזדמנות מצוינת לחזק את הקשר האישי עם הלקוחות ולהעניק להם הנחה או הטבה ייחודית. שנה אחרי שנה, חשוב לחדש את התבניות כדי לשמור על רלוונטיות והפעלה אישית יותר.


אוטומציה 4: משוב לאחר רכישה

אחד הכלים החשובים ביותר לשיפור מתמיד הוא משוב מהלקוחות. שליחת בקשה למשוב יומיים-שלושה לאחר קבלת המוצר תסייע לזהות כשלים בתהליך, לשפר את השירות ולחזק את שביעות הרצון.


אוטומציה 5: הערת לקוחות רדומים

לקוחות שלא רכשו מזה זמן רב? זה הזמן להזכיר להם שאתם כאן. הודעת תזכורת עם תוכן מעניין, המלצות על מוצרים או הנחה על הרכישה הבאה יכולה לעודד אותם לשוב ולרכוש.


לסיכום, השקעה באוטומציות שיווקיות מבטיחה החזר על ההשקעה (ROI) גבוה מאוד. כל שקל שמושקע בטכנולוגיות האוטומציה יכול להניב תוצאות מרשימות. התחילו עם חמשת האוטומציות האלו והפכו את אתר האיקומרס שלכם למכונת מכירות חכמה ואפקטיבית.

צפו בסרטון להסבר מפורט על כל אחת מהאוטומציות:

שיוך - Attribution Model פיצוח ההמרות באתר
מאת ליאור שור 28 באוקטובר 2024
שיוך בשיווק דיגיטלי: איך להבין מה באמת עובד? גלו איך למדוד המרות בצורה חכמה, למנוע כפילויות בין ערוצי הפרסום, ולבנות דשבורד שמציג נתונים אחידים וברורים. השקיעו בערוצים שמביאים את הערך הגבוה ביותר וקבלו החלטות מבוססות נתונים להצלחת העסק שלכם.
פרסום באינטרנט - מונחים מרכזיים
מאת ליאור שור 21 באוגוסט 2024
טעימה מאינספור מונחים בתחום הפרסום באינטרנט, שמומלץ לכל בעל אתר להכיר. אם אתם שואפים לשפר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ולמקסם את תוצאות הקמפיינים, הבנת מושגים כמו PPC, CTR, ו-ROAS היא חיונית.
מיקוד בקהל עם כוונות רכישה
מאת Lior Schorr 16 ביולי 2024
הכירו את אפשרות המיקוד בקהל עם כוונות רכישה בגוגל אדס: למדו איך להגיע ללקוחות מוכנים לרכישה ולהגדיל את ההמרות בקמפיינים שלכם באמצעות טירגוט מדויק ומתקדם.
כיצד לשפר את שיעור ההמרה באתר איקומרס
מאת ליאור שור 2 במאי 2024
10 טיפים מעשיים לשיפור שיעור ההמרה (CRO) באתר האיקומרס שלכם. גלו כיצד להגדיל מכירות ולהפוך מבקרים ללקוחות בעזרת שיטות מתקדמות לשיפור המרות.
השקת אתר חדש: kshare.co.il
מאת Lior Schorr 1 במאי 2024
פרוייקט חדש שהושק - Kshare.co.il חיבור עם נבחרי ציבור. פרוייקט חדשני המכיל את כל פרטי הקשר של נבחרי הציבור בכנסת ובממשלה. האתר נבנה על ידנו, כפרוייקט שמטרתו לחזק את השיח בין נבחרי הציבור לציבור הישראלי.
כתוביות או לא להיות - האם הוספת כתוביות ליוטיוב ולפייסבוק מסייעת לקידום אורגני של הוידאו
מאת ליאור שור 1 בפברואר 2024
האם כדאי עסקית להשקיע בהוספת כתוביות תרגום ל-YouTube. אם כן, מהי הדרך הטובה ביותר להבטיח שהסרטון אופטימלי מבחינת SEO (קידום אורגני)
Share by:
X
ביקורות גוגל
5.0
Star Star Star Star Star
לקריאת 12 הביקורות