כדי להבטיח שהחנות שלך תגיע לביצועים מקסימליים, חיוני להתמקד בשיפור שיעור ההמרה (CRO). לא מספיק למשוך תנועה לאתר שלך; המפתח להצלחה הוא להמיר את המבקרים ללקוחות בפועל. במאמר זה, נחשוף בפניכם 10 דרכים אפקטיביות לשיפור שיעור ההמרה, שיסייעו לך למצות את הפוטנציאל השיווקי של האתר שלך ולהגדיל את הרווחיות. ההמלצות מיועדות לשפר את חווית המשתמש ולהניע את הלקוח לפעולה בצורה יעילה יותר.
כל שנייה נוספת בטעינת העמוד יכולה להוביל לירידה בשיעור ההמרות. לחצו כאן כדי לפתוח כלי בדיקת המהירות של גוגל וקבלו תמונת מצב מיידית של האתר שלכם.
וודאו כי אתם משתמשים בדפי המוצר בתמונות איכותיות שמציגות באופן ברור את המוצר שלכם. בנוסף, וודאו כי המשקל של התמונות אופטימלי. תמונות גדולות שלא עוברות אופטימיזציה יכולות להאט את האתר ולהשפיע לרעה על חוויית המשתמש.
רוב הגולשים מבצעים רכישות דרך מכשירים ניידים, אך רבים מהאתרים לא מותאמים היטב למובייל, אחד הגורמים לנטישת העגלה או התשלום.
אם כל גולש מקבל פופאפ בכניסה לאתר ככל הנראה אתם מבריחים מבקרים. שימוש בפופאפ צריך להיות פרסונלי, בהתאם לשלב בו נמצא הלקוח ובטח שלא מייד כשניכנס לאתר.
כחלק מהקטנת תחושת הסיכון, לקוחות מעוניינים לדעת מה קורה כאשר המוצר אינו עונה על ציפיותיהם. כשמדיניות ההחזרות לא ברורה או מסובכת מדי, הלקוחות עשויים לוותר על הרכישה.
בלוג הוא דרך מצויינת להוביל לאמון גבוה יותר מצד הלקוח באתר ובמוצרים שבו. השקיעו ביצירת תוכן איכותי הן בדפי המוצרים והן בבלוג שבו ניתן לתת מידע מקיף ואיכותי הקשור למוצרים באתר.
כחלק מבניית האמון באתר ובמוצרים לקוחות מעוניינים לקרוא חוות דעת של לקוחות שהתנסו באתר ובמוצרים.
כחלק ממתן המידע ללקוחות הפוטנציאליים פתחו את התוכן בדפי המוצר בצורה המיטבית. הציגו כל מידע רלוונטי באופן נוח ונגיש, כולל סרטונים או תמונות רלוונטיים ואיכותיים.
אפשרויות תשלום מגוונות יאפשרו לכל לקוח לבחור את שיטת התשלום המועדפת עליו. ההתפתחות בתחום התשלומים מאפשרת ללקוחות להשתמש ב-Apple Pay, Google Pay, ביט וכמובן בכרטיסי אשראי השונים בקלות יחסית.
חיזוק הקשר עם הלקוחות באמצעות דיוור קבוע ואיכותי מגדיל את שיעור המבקרים החוזרים. ניתן לשלב בהרשמה לרשימת התפוצה של האתר מתן קופונים אישיים בעת ההרשמה או ימי הולדת, זאת באופן אוטומטי, כך שלאורך זמן ארוך תמשיכו להיות במודעות ובסל הבחירה של הלקוחות.