כשמדובר בפרסום ברשת המדיה של גוגל, כוונות רכישה הופכות לאחד הכלים החשובים ביותר עבור מפרסמים. קהל עם כוונות רכישה (In-Market Audience) מאפשר לך להגיע ללקוחות פוטנציאליים שממש כעת מחפשים לרכוש מוצרים או שירותים כמו שלך.
גוגל אוספת נתונים על הפעילות של המשתמשים, כולל החיפושים שהם מבצעים, האתרים שהם מבקרים בהם והפעולות שהם נוקטים. על בסיס נתונים אלה, גוגל מזהה את המשתמשים שנמצאים בשלב הסופי של מחזור הקנייה - אלה שיש להם כוונות רכישה ברורות.
בחירת הקטגוריות הנכונות: בחר את הקטגוריות הרלוונטיות ביותר עבור העסק שלך מתוך רשימת הקטגוריות שגוגל מציעה.
יצירת קמפיין ממוקד: השתמש במודעות מותאמות אישית לפנייה לקהל עם כוונות רכישה.
ניתוח ובקרה: עקוב אחרי הביצועים של הקמפיין והתאם אותו במידת הצורך כדי להבטיח יעילות מרבית.
קהל עם כוונות רכישה הוא כלי רב עוצמה המאפשר למפרסמים למקסם את היעילות של קמפייני הפרסום שלהם על ידי פנייה למשתמשים שכבר מגלים עניין ממשי במוצרים או בשירותים שהם מציעים.
ריכזנו עבורכם את כל התחומים בהם גוגל מאפשרת לטרגט קהלים עם כוונות רכישה:
🔎 מצאתם את הקטגוריות שרלוונטיות לעסק שלכם?
כתבו לנו בתגובות!